buitenrit gemaakt... racen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

buitenrit gemaakt... racen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 20:57

vandaag kwam monique (apollo v. bokt) en toen hebben we eerst expensive mooi gepoetst, hoefjes ingevet en de staart ingevlochten Tong uitsteken

mn moeder heeft nog fotos van ons op expensive gemaakt (ff voor de foto allebei erop geklommen Knipoog ) zonder zadel.. en van allebei apart zonder zadel op ex.

toen naar de bossen, ging heel rustig.
in de bossen aangekomen,dacht expensive daar heel anders over.
eerst ff een foto van monique op expensive gemaakt en toen verder de bossen in... pff... dat hebben we geweten, ik rende vooruit en toen kwam monique op expensive eraan gegalopeerd, en hard!!! en met die oortjes naar voor! de hele tijd heeft ie de oortjes naar voor gehad, en wou die rennen en als hij ff moest wachten omdat we bv gingen wisselen of camera pakken, ging ie dribbelen en zo.. heel onrustig. nog een paar mooie fotos gemaakt (ook galopfotos) Cool

toen ik erop zat ging ik naar t springpad.. lagen n paar boomstammen, ik ging er in draf op af, die boomstammen waren ong. 10 cm,heel laag dus en hij sprong erover alsof het 70 cm ofzo was Verward echt gek en daarna nog zo'n sprong... en hij galopeerde door, zo door zo'n bocht, ik dacht aah daar ga ik dan.. want het was een plas die daar lag. ik kreeg hem niet echt makkelijk terug Schijnheilig ging ook op een galopsberg en daar ging hij heel snel en daarna was ie bijna het bos uitgerend, hijs echt raar..

in de bak en wei enzo heel braaf en in het bos heel erg pittig maarja..

de fotos komen nog op bokt, we hebben 3 en een half uur gereden en hij was nog helemaaaaaaaaal niet moe!!!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:07

Zo te lezen hebben jullie het wel leuk gehad Haha!
Ben benieuwd naar de foto's!!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Charmaine, Esther_r20, har166, jaap_2005, Nienke1979, Pantykous, Utixo, vera_pino, vilo, xmirax en 95 bezoekers