Argh! Dit doe je je paard toch niet aan???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 10:32

grassie schreef:
Nou je het zegt is het idd wel leuk dat je bij westernwedstrijden gewoon mag 'opvallen'. Of dat nou met zo'n ding moet dat weet ik nog zo net niet, maar het is wel leuk Party!!



Ja nou ja, ik heb geen problemen met een dressuur-outfit, maar dan moeten ze mij niet uitmaken voor een zielig iemand.. Extreme duivel

Enne, die kappen zijn voor de nacht VOOR de wedstrijd, om je paard schoon te houden. Niet voor op de wedstrijd zelf, maar dat leek me duidelijk???

De outfits bij western kunnen idd heel divers zijn, maar dat hangt ook af van het onderdeel. Reiningruiters zien er weer anders uit dan Pleasure ruiters etc... Lekker gevarieerd dus..
Oh ja, en ook daar zien sommige er NIET uit Haha! trust me, niet alles is geoorloofd!

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:48

Haha! Heel sexy, die paardenkleertjes......
Maar echt erg is het niet, mensen kopen veel engere dingen om hun paard te martelen. Kijk maar eens in de simpelste ruiterwinkels.
Bitten zo scherp als een mes met allerlei kronkels en ringetjes eraan....
Anti-luchtzuigerhalsband met ijzeren pennen......
Vreemdsoortige hulpteugels, warvan je paard wel pijn in de wervelkolom moet krijgen......

Van die dingen word ik dus echt niet goed, maar ik heb nog geen ruitersportwinkel in de buurt ontdekt waar ze deze martelwerktuigen niet verkopen, dus moet ik af en toe zaken doen met dierenbeulen!
Da's pas erg... Verdrietig

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 17:38

Carys schreef:
Je hebt het niet goed gelezen, dus probeer het nog eens voor je de opmerking "laag" noemt. Het gaat er niet om of je dik bent, maar over bepaalde stijlen van kleden, die toch wat minder flatteus zijn en als voorbeeld noemde ik de witte broek die ook zo heerlijk doorschijnend is Knipoog .
Misschien ben ik wat overgevoelig als het over "mijn" western stijl gaat, maar ik vind het nml juist leuk dat er veel meer mag en kan.
Je kunt bij ons je "dikbillen" (niet de billen van je paard) ook beter camoufleren Tong uitsteken met leukere kleding, ook tijdens wedstrijden. En... wij hebben dus minder commentaar op kleurige dingen Cool .


Ik had het niet over jou reactie, maar over de reactie daarna. Maar die is nu volgens mij anders Verward? In ieder geval "laag" was misschien een beetje testerk bewoord en misschien dat ik ook verkeerd heb zitten lezen, waardoor de opmerking op mij anders overkwam dan dat 'ie bedoeld was, excuses in dat geval. Ik was gister ook moe en niet lekker, dus het zou best kunnen dat ik het niet goed gelezen heb.

En okay, ik vind de western kleding inderdaad leuker, als de 'standaard dressuur' outfit. Ik zou zelf zo'n Sleezy niet gebruiken, maar das meer omdat ik er geen nodig heb.

Er zijn trouwens ook zadeldekjes met de meest afschuwelijke patronen. (ben er ooit een een roze tegengekomen met rode hartjes), maar ach als mensen dat nou leuk vinden bij hun paard. Zoals ik al zei, het paard ligt er niet wakker van.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 19:30

Iemand zielig noemen is geen mening! Dat is iemand verwijtens naar het hoofd slingeren dus! Ik ga verder er ook niet op in want het is niet de moeite waard!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 19:33

Oh ja Samantha, ik zag even je profiel. Paarden dragen geen dekens in het wild hoor!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 19:56

samantha; een mening mag je geven maar iemand zielig noemen gaat mij toch te ver!

dat je het lef hebt om zo te doen, respecteer de keuze van iemand anders en ga er niet zo l u l l ig over zitten te doen

ik vind het wel grappige dingen, ze zullen best praktisch zijn alleen denk ik niet dat ik mijn paard ooit zo'n ding om gaat doen

en waag het eens om tegen Cer in te gaan Extreme duivel (grapje *LOL* )

angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

niet zielig maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 22:08

ik vind het er gewoon niet uit zien!! Misselijk

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 22:27

Lekker belangrijk hoe iemand anders (paard) eruit ziet. Ik vind dit geen porum maar dat zullen ook mensen zeggen van de normale dressuurspullen.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

sleezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 08:51

Voor paarden met lange manen is een sleezy een uitkomst.
De manen blijven netjes glad.
Maar de meeste mensen kenen de sleezy niet en liggen daardoor dus in een deuk Haha!
Hoe vaak is het niet onbekend maakt onbemind dat telt zeker voor de sleezy maar een maal het gemak er van onder vonden ga je vast overstag om er ook eentje aan te schaffen.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:22

Dat goud vind ik nog wel meevallen, doet me een beetje aan zo 'n middeleeuwse ridderoutfit denken Haha! Maar de rest Verward en dan vooral die amerikaanse vlag vind ik Misselijk
Maar ik denk niet dat de paarden zelf zo modebewust zijn eigenlijk Haha!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:49

Vorig jaar op de western experience stond er een vrouw heel geinteresseerd in een rek met sleezy's te kijken. Ze werd er niet veel wijs uit kennelijk, want na een poosje liep ze met zo'n ding naar de verkoper en vroeg waar haar hoofd dan doorheen moest en die armsgaten zaten ook zo raar... Haha! Haha! Ze zag er denk ik een geweldige linedance outfit in... Cool

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 23:57

Hey Missy, ik durf te wedden dat als het de vlag van jouw land was die erop stond dat je geen twee keer zou na moeten denken! Haha!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 12:44

DiamondCheckers schreef:
Hey Missy, ik durf te wedden dat als het de vlag van jouw land was die erop stond dat je geen twee keer zou na moeten denken! Haha!


hmm dan zou ik zoiets nog niet kopen Haha! maar misschien wel leuk voor de volgende koninginnedag? *LOL*