Ik heb op ISATIE B gereden!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Ik heb op ISATIE B gereden!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 17:46

het was echt ontzettend leuk, we hadden bij de stal van boeris afgesproken om half 1 en toen kwam ze me dus met de auto ophalen. nou eerst dus ff Isatie uit de wei halen.. (het lukte!! soms laat ze zich niet vangen..) toen zetten we hem op de poetsplaats (dat kan je het bijna niet noemen maar gewoon een stoepje voor de "zadelkamer") daar bleef hij gewoon staan ookal gingen we een kilometer lopen ofzo! nouja toen gingen we dr poetsen, hardstikke braaf. toen geen eerst Inge (de eigenaresse) rijden en we gingen de dijk op ( ik op de fiets) daarna toen ze een stukje gereden had mocht ik erop.. nou komt ie hoor: DAT BEEST DAAR VOEL JE GEWOON NIET BIJ DATTIE LOOPT!! maargoed hij loopt dus echt super relaxxxx. en toen zei ze zo van rij m eens aan de teugel.. dus ik geef een kneepje (een beetje naar beneden als het ware) en hup hij liep aan de teugel. toen ik "los liet" liep ze nog steeds aan de teugel. daarna beetje draven, echt heel braaf alleen in de draf werd ik wel hoog opgegooit. het was echt verschrikkelijk leuk!! ik hou nu al zo veel van haar.. SHOWPAARD!! nouja nou weten jullie dus een beetje hoe het is verlopen bij mijn aankomende verzorgknollie Haha!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:21

Klinkt als een leuk paardje!
Je moet snel maar eens fotos maken van die showknol.
Hoe vaak per week mag je dr rijden?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Jenn_Mellow en 36 bezoekers