pony express

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 11:33

ik heb vanmorgen weer gekeken en dat meisje dat op die Shire ging rijden kwam lekker uit APELDOORN!!! Tong uitsteken echt wel stoer!! gaaf beest was t trouwens, en dat shire veulen was leieieiieieieief Lovers Lovers
Die polo vent praatte echt lekker kakkerig!! met die rrrrrrr (blablabla paarrrrrd) Moest er wel om lachen eigenlijk.
t was weer een leuke aflevering!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 11:38

Hoi Maaike, ik heb het ook gezien. Is wel een grappig programma. Die Shire liep wel mooi, maar Clyde vond ik qua uiterlijk dan mooier. Mag je nog steeds niet naar je paardjes? We kunnen nu trouwens wel afspreken? Wacht, ik stuur wel een priveberichtje.....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 12:49

Ik heb 'm onder de polo uitgezet vond daar niet zoveel aan *oei niet boos worden Marieke*
volgende week beter *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 12:50

ik heb ook gekeken en vond die vent ook wel grappig!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 16:57

Vanmorgen om negen uur werd ik wakker van het geronk van één van onze katten, Truus. Zij had de rest van mijn kussen aan zichzelf toegeëigend, en Rampa, de andere kat, had ontdekt dat tussen Peter en mij de laatste jaren toch wel een warmte was ontstaan. Dan ga je als kat 's ochtends vroeg daar toch gewoon op bed tussen liggen?
Peter sliep nog, en lag daarbij zo schattig te wezen dat ik hem maar niet heb wakker gemaakt. Tijd voor: Pony Express! Party!!
Ondanks mijn pijnlijke schouderblad wipte ik mijn bed uit en ging keurig door de knieën voor mijn schoenen want bukken lukt me op het moment niet Frusty . Toen ik beneden kwam heb ik eerst even op tv naar mijn op één na favoriete fransman gekeken: Jacques Cousteau. Daarna was al vlug Pony Express aan de beurt!
Polo vond ik wel leuk, goed uitgelegd ook en wel makkelijk dat de verschillende slagen er in beeld werden bijgeschreven op het laatst. Leerzaam dus Knipoog .
De rest was niet zo interessant voor mij persoonlijk, maar ik vond dat het leuk in elkaar gezet werd. Over het stukje met de schimmels: ik weet niet of de wat jongere kinderen het allemaal gesnapt hebben? Maar ja, ik was zelf ook niet helemaal helder vanmorgen *LOL* !
Ik ben naderhand dan ook maar weer naar boven gegaan en ben weer naast mijn lieve mannetje gaan liggen. Wel voorzichtig, want die rug.... Boos! Toen ik Peter zei dat er koffie was gezet wilde hij wel wakker worden. Maar verhalen over Pony Express, die heb ik maar niet verteld. Die oogjes van hem na een lekkere uitgeslapen ochtend... Dromen Waarom zou ik dan moeilijk gaan doen *LOL* ?
Doei! Dorine.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 21:11

Ik heb er de wekker niet voor hoeven zetten. Om 8 uur was ik al wakker. Liggen dutten tot 08:45, toen maar een boekje gepakt en liggen lezen. om 9:00 toch maar bij de TV gaan zitten (stel je voor dat je wat mist!). Ik vond het stukje over polo inderdaad interressant. vroeger hoorde je allerlei verhalen dat hett echt een gevaarlijke sport was, meer ongelukken gebeurden als bij militairy, enzo. Maarre, dat gaat af en toe echt hard! Ben benieuwd of marieke ook zo hard heeft gereden!?!
Na afloop meteen achter de computer gaanzitten en gebokt... Party!! Party!!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 21:24

vondt stukje polo ook wel interessant. ziet er zo stuk leuker uit dan als je al die verhalen hoort.rest vondt ik minder. maar had ook haast daarna om me te gaan douchen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 184 bezoekers