M'n bruine monster kreupel!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

M'n bruine monster kreupel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 18:55

Dinsdag had ik les, maar heeeel kort. Eerst gestapt,niks aan de hand. Toen ik ging draven liep ze een halve lange zijde heel slecht en daarna even niks aan de hand, tot de volgende keer dat ik weer aandraafde. Ze viel heel erg op rechtsvoor, dus m'n instructrice maar weer naar huis gestuurd Knipoog (gelukkig hoefde ik niet te betalen) en Spot terug in de wei. Nu is ze heel zielig, als ik 'r uit de wei ga halen komt ze aan rennen, helemaal hobbelend en kreupelend. Morgen komt de hoefsmid toch, kan die meteen even kijken maar ik heb net ontdekt dat ze reageert als ik met lichte druk m'n hand over haar linkervoorbeen beweeg, vlak boven haar koot trekt ze hem steeds weg.
Ben ik niet echt blij mee, als m'n meisje maar niks ernstigs heeft, zit waarschijnlijk dus wel in het been ergens. Toch maar even da erbij denk ik...En nou kan ik alweer niet naar de clubles morgen, heb er pas 2 gehad! Altijd wat.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 23:59

Ja, wil je net wat gaan doen en loop je paard weer kreupel. Ik heb er ook zo eentje. Dc had haar linkerknie bezeert een maand geleden omdat ze het zo nodig vond om gek te lopen doen. Het ging een tijdje goed maar maandag zag ik dus dat ze kreupel liep. Ja, echt balen dus! Boos! Ik moet nu iedere dag twee keer haar knie insmeren met Linement. Als dat niet betert moeten er x-Rays genomen worden. Dus, het houdt nooit op.
Ik wens je paardje veel sterkte en beterschap toe!