aaaaaah...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 17:21

....mijn Marillie bij mijn instructrice achtergelaten vandaag... Huilen ..zal hem zo missen deze week...
Gelukkig had ie niet zoveel in de gaten, want hij is ook door Rodinde behandeld en was verdoofd... Scheve mond\ ...
Hij mag 3 dagen niet gereden worden, dus nu blijft hij daar tot vrijdag. Dan traint ze hem woensdag en donderdag en vrijdag heb ik dan weer les en nemen we hem mee terug. Gelukkig heeft ie een leuke buitenstal met goed hooi en stro en wordt ie goed verzorgd, maar het zal wel raar zijn, zo'n weekje zonder m'n grote vriend!!!!

Groetjes Suzanne


Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 17:34

hey Suuz .... leg eens uit: door Rodinde behandeld???
Was zij daar en wat was er aan de hand?

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 18:01

ik snap m ook niet echt Scheve mond\

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 18:21

Wat isser dan aan de hand? Issie ziek???

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 18:21

Wat isser dan aan de hand? Issie ziek???

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 18:29

Nou nee. Vivian had vorige keer al gezegd dat ik hem moest laten controleren door Rodinde, omdat ie z'n rechterachterbeen niet graag gebruikt, zijgangen rechts zijn ook moeilijk met hem, terwijl hij niet vastzit ofzo..het is terug te voeren op dat rechterachterbeen gebruik...hetzelfde been waarmee hij 12 weken heeft stilgestaan (na val uit de trailer). Nu was Rodinde daar toevallig en in eerste instantie zei ze dat het met 2 maanden goed doortrainen een stuk wel goed zou zijn. Na de les keek ze hem nog eens na en bleek dat hij toch weer vast zat (niet qua spieren!!!!) bij diezelfde heup als toen. Dus is ie losgehamerd (ze had weer 2 verdovingen nodig..grijnz..vorige keer ook al!) en daarna iets pijnstillends ingespoten. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Het klopte wel wat ze zei, ook met poetsen merkte ik op diezelfde plekken veel weerstand. Wat nu wel jammer is is dat ik niet zal weten of een eventuele verbetering komt door de behandeling, of doordat Vivian hem heeft gereden.
Leo..je hebt zelf gezien hoe moeilijk ie deed met rechterkeertwending...links doet ie nu wel heel soepel!!!

Groetjes Suzanne

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 19:40

agos t is wel elke keer wat met jouw paardjes he????oliebol........ Huilen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:04

je hebt echt een boel pech zeg! Hopen dat het met hem ook snel een stukje beter gaat.
en ik hoop dat het weekje snel om is voor je!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 20:16

Tja, het valt met Maril natuurlijk best mee. Hij heeft niks vreselijks ofzo, maar er is zo moeilijk tegenop te rijden als hij op probeert dat been niet te belasten. Hij zet rechterschouderbinnenwaarts bijvoorbeeld heel mooi in, houdt het van H tot B vol en dan probeert ie zich te drukken. Linksom heeft hij dat totaal niet. Stel ik hem hoger in, doet ie het makkelijker, maar dan hoeft hij minder te scharen achter. Van haar moet hij echt heel erg scharen achter en dat wil hij rechtsom dus niet. Dat schijnt dus met die heup te maken te hebben (het zakken daarvan), hij zou nu dus makkelijker moeten bewegen.
Maarre...naar de rekening ben ik veel minder benieuwd! Huilen
Groetjes Suzanne

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:22

oef ja de rekening..die is natuurlijk heel hohoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Irma77, nardxash, voet en 20 bezoekers