Mijn paard is echt een geval appart

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Mijn paard is echt een geval appart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 09:29

Mijn paard (nouja,E pony Tong uitsteken ) Is een geval appart...
Gisteren bijvoorbeeld (ik heb haar nog maar 2 weken),had ik haar met een paardenknoop aan de balk vastgeboden...Ik ging even in de binnenstallen bij mijn vriendin kijken,ging naar buiten en *kazaaaaam* weg was mijn paard Verward Verward Scheve mond Scheve mond Mijn hart zat echt op dat moment in mijn keel *kaboem kaboem kaboem*...Toen keek ik naar haar stal,stond ze daar in,met de deur wagenwijd open (was al open) en stond ze vrolijk naar buiten te kijken en op mij te wachten *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Als we haar longeren,of los gooien in de bak,of onder het rijden,hinnikt ze altijd in gallop...Dat klikt zo: Hihuhuhu-huhu-huhu-huhu-huhu....Echt zo raar *LOL* En ze is ook heel pienter,niemand krijgt haar in stal te pakken,maar ik wel.Ze trapt niet ofzo,maar ze gaat heel hard rondjes draaien in haar stal,
en meestal ben ik haar dan net iets te slim af }> Tong uitsteken Knipoog Verder is het ook een complete gek met longeren en rijden...Met longeren wil ze nog wel eens niet meewerken,en dan verhef ik heel erg mijn stem (á lá heel boos)
en dan zeg ik "HEEEEJ,KAPPEN"...En dan staat ze meteen stil en kijkt ze me heel onschuldig aan Kusje Kusje Dat is echt lief,dan kijkt ze je zo aan van:
Aaaaah,wat heb ik nouuu weer gedaan! Sorry Verdrietig Lachen Haha!

Dat is mijn paard Jamey Haha! Binnenkort foto's (ze is ½ arabier ½ new-forest,een vosje!)

Groetjes,
Jameylover


Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 11:55

Ze klinkt als een erg ondeugende en grappige dame. Ben benieuwd naar de foto's. Die paardenknoop werkt bij mijn paard ook niet hoor. Lekker knabbelen en huppa hij is los.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:15

hahaha vet }>

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:28

hahaha.. zo eentje heb ik er ook!!
Evita haalt ook altijd van die rare dingen uit. Zo werd er laatst stro gebracht, dat moet de hooizolder op en daarvoor moesten alle stallen even leeg. ik was er niet, maar Evita gaat niet gek lopen doen dus zij mocht even in de bak los lopen van de staleigenaar zodat een ander paard even in haar stal kon. De bak is alleen wel achter het huis, en iedereen was aan het helpen met het stro dus niemand kon echt opletten op Evita. naast de bak is dus het huis van de eigenaar en zijn voortuin. Nadat ze klaar waren ging de staleigenaar Evita weer halen uit de bak, maar daar stond geen pony meer Verward het hek was nog gewoon dicht van de bak, toen zag die haar ineens in zijn voortuintje staan, het kleine beetje gras te maaien *LOL* iedereen zei dat ze heeeeeeeeel erg onschuldig keek.. ze is waarschijnlijk gewoon onder het hek doorgekropen ofzo, ze kan ook gesprongen zijn maar dat lijkt me een beetje hoog voor haar.. het hek is wel 1,20 m. hoog denk ik, terwijl ze zelf 1,30 m. is!

Mijn pony kan ik trouwens ook niet gewoon vastzetten aan een touw, dan is ze zo weg.
ze is ook al een keertje 's nachts uit de stal ontsnapt en toen heeft ze ook de hele nacht buiten in dr eentje in de wei gestaan!!
en als de hoefsmid komt, dan gaat ze altijd met d'r hoofd op zijn rug leunen en slapen *LOL* maar dat vind ie niet zo fijn want ze heeft nogal een zwaar hoofd Haha! (ze ligt ook wel eens met d'r hoofd op mijn schouder.. nou dat hou ik niet langer vol dan 1 minuut want dat is hardstikke zwaar!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 17:13

Vanmiddag had mijn kleine boefje ook weer zo'n actie,met het longeren!
Ik was haar lekker aan het longeren,en er komt een heeele,heeeeele grote tractor aan (formaat echt heel erg groot) en daar schrikt mevrouw niet van,toen zag ze een grassprietje,en dat vond ze toch eng Frusty Jamey hinnikt ook naar me als ik maar even weg ben om mijn kruiwagen te pakken Verward Cool Iedereen noemt haar op de manege dametje,omdat ze haar een echt dametje vinden.ALs ze door het water moet (klein plasje) tilt ze haar benen echt superhoog op *plons plons* Scheve mond Pling *LOL*
Ik heb een gek paard,maar dat past wel bij mij,want ik spoor ook niet helemaal Lovers Twee verliefde gekken Lovers

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:15

1 van mijn pony's kan zelf het schrikdraad losmaken. Ze pakt gewoon het handvat vast...

pmarena

Berichten: 47831
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:50

Gaaf !!

Dat is wel een hele pientere dan Haha! !

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:52

ik zeg niets Schijnheilig Haha! Schijnheilig


-x-x-Lotte

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:08

*Marije* schreef:
1 van mijn pony's kan zelf het schrikdraad losmaken. Ze pakt gewoon het handvat vast...


zoo hoe bijdehand!! Haha!
nee mijn pony houd het alleen bij de staldeur.. ik zou gek worden als ze ook nog eens het hek van het weiland open kreeg.. dan hebben we 15 paarden de weg op *LOL* lijkt me niet zo'n goed idee!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 11:34

Mijn lieve paardje is een echt droplulletje, je kan alles met hem doen (nja...voor zover dat mogelijk is in de blub Haha! ). Hij vindt het heerlijk om gekroeld te worden, en houdt van aandacht. Als wij aankomen lopen (1 weiland verder) staat hij al met zijn oortjes naar voren en loopt hij gauw naar de plek waar we altijd staan (aan de rand van het modderbad). Zal vandaag eens foto's maken *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 14:43

heb ook zo'n gek paardje...die doet alles voor een grasje Haha!
staat ze in haar paddock...gaat ze helemaal op haar knieën zitten, heel dat hoofd onder de draad om dan ook maar een miezerig grasje te graaien Haha!

Het leven is een gebakje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geerten, Marije112, Misslev, SemrushBot en 37 bezoekers