Eindelijk het zadel er weer op...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Eindelijk het zadel er weer op...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 21:11

Vorige week had ik Andrew in het land gezet bij een nieuw paard en een paar oude bekenden, had dat nieuwe paard hem flink toegetakeld. Onder andere op de plek van het zadel Frusty Een flinke kale en dikke bobbelige plek. Nu had ik gister voor het eerst weer voorzichtig op hem gezeten zonder zadel om te kijken of hij er nog last van had, en vandaag voor het eerst weer het zadel er op. Hij was heerlijk soepel en deed ontzettend zijn best. Deze keer western gereden, misschien dat het daardoor ook wel zo goed ging.
Heel rustig joggen, vanuit jog en stap keurig in galop, weer terug en andere galop aanspringen, heel makkelijk inbuigen naar binnen en buiten, wijken, pootje over (alleen zijwaarts) alles lukte gewoon.
Misschien had hij wel spierpijn gehad de vorige keren van het harde trainen en heeft het weekje los en longeren hem goed gedaan!

Moeilijk hoor, kiezen tussen dressuur of western... Ik denk dat ik het maar gewoon zo lang mogelijk allebei blijf doen. Andrew vind het namelijk ook erg leuk.
Hopelijk binnenkort weer les, ben benieuwd of onze instructrice ook vooruitgang ziet Haha!


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 01:03

Erg fijn dat je weer kunt rijden en dat alles weer wat beter gaat. Natuurlijk kom ik gauw eens kijken Lachen (en foto's maken natuurlijk Knipoog )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Tara_13 en 4 bezoekers