Is er een markt voor rodeo in Nederland? :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Is er een markt voor rodeo in Nederland? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:48

Volgens mij zijn Pablo en ik er wel geschikt voor Wandelaars bleven op een afstand kijken wat we aan het doen waren .
Ik ga maandag aan de DA voor een tranquilizer vragen voor Pablo. Want hij heeft het weer. Ik ben er vandaag echt bijna afgegaan. Ik was al 1 beugel kwijt na een bok-sjees partij en hij maakte een noodstop, dacht dat ik er af zou gaan, voelde mezelf al opzij glijden maar gelukkig rende hij opeens de goede kant op zodat ik mijn evenwicht weer vond. Pff, wat ben ik opeens blij voor al die bokkende pony's vroeger, ik weet nu wel dat ik nog steeds aardig stevig zit en automatisch mezelf in het zadel probeer te houden. Maar morgen maak ik even een handvat aan mijn zadel .
Vlak voor mijn bijna-val kwam ik ook al helemaal los van het zadel omdat hij een een flinke galop de lucht in sprong en toen nog bokte.
Oftewel Pablo is weer helemaal wakker. Hij werd weer helemaal gek, sprong gewoon recht de lucht in omdat hij wou rennen. Er is geen land mee te bezeilen. Het gaat eenkwartiertje goed en dan ontploft hij. Springt echt de lucht in en probeert van alles om maar zijn energie kwijt te kunnen.
En aangezien zijn been nog wat dik is kan hij ook de wei niet op. Daar gaat hij namelijk ook als een raketje door heen. En dat mag hij niet, straks gaat hij weer op zijn muil en zijn we nog verder van huis.
Rustig alleen op de wei grazen komt niet in zijn woordenboekje voor: de wei is er om te grazen en vooral ook om lol te hebben; lekker te rennen en te bokken.
Aangezien Pablo's beentje nog niet helemaal dun is wil ik geen risico nemen op een ergere blessure. Hij mag stappen en af en toe een lange zijde draven maar meer zit er nog even niet in.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-04-02 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt


lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:54

kun je dan ook meteen een handvatje voor mij bestellen?
ik heb vandaag ook weer een lekkere rodeo gehad!!hte is maanden goed gegaan maar sinds vorrige week zondag is het helemaal mis....als we in de bak rijden loopt hij ook zo ff de wei in....morgen heb ik een wedstrijd en heb ik dus een heel kunstwerk van hindernissen gemaakt zodat hij niet zo makkelijk de wei in kan.als we nou maar niet gaan springen.... Schijnheilig

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 19:32

Je zou mijn 'bok-riempje' mogen lenen, ware het niet dat ik 1x van mijn paard ben gevallen voor ik het riempje had en sinds het riempje niet meer... geloof er nu heilig in dat zolang ik dat riempje heb ik er niet af val *LOL* en hij kan af en toe rare sprongen maken hoor Knipoog (geen gemenigheid maar schrikken)

Ik heb een riempje laten maken van rond genaaid leer, koste toen 30 gulden. Maar ziet er wel erg netjes uit.

Or staat nu op het gras en aangezien meneer dan geen kuil krijgt tussen de middag staat hij echt wel met zijn neus op de grond.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Bretsa, Contemplate, sterregoud, Wijzig123 en 25 bezoekers