Eigenaresse Omar bij ons op stal wezen kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Eigenaresse Omar bij ons op stal wezen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 13:28

om te zien of ze Omar hier van de winter neer wil zetten.
Ze is eerst langs het weiland gereden waar we van de zomer met de paarden terechtkunnen. Pliva komt hier in ieder geval te staan en we willen er graag eentje bij in. Mijn zus en ik zijn laatst bij het weiland wezen kijken en de schuilstal staat er helaas niet zo stevig meer bij dus ik weet niet of we die wel kunnen gebruiken. Bovendien lagen de zaadjes voor het nieuwe gras er nog net zo bij als dat we ze neergegooid hadden door die droogte van de laatste tijd *LOL*
Ik was net Aldira aan het uitstappen (kopers zijn trouwens niet geweest vandaag, die komen een andere keer) toen ze eraan kwam. Afgezadeld en de stallen, bakken en paddocks laten zien. Daarna even kennis laten maken met Pliva wat altijd erg gezellig is Clown Chagrijnige merrie Tong uitsteken
Ze vond het er erg netjes uitzien en ook de instelling van de stalhouders sprak haar wel aan. Wel stond ze geloof ik te kijken van de hoeveelheid pony's in plaats van sportpaarden *LOL* Maar het worden er steeds meer gelukkig. Daarna nog een privéles bekeken en heel veel gekletst.
Ik geloof dat ze het hier helemaal ziet zitten voor Omar, maar ze wil graag dat ik nog een keertje terugkom om te rijden om te kijken of ik hem wat actiever en ronder kan krijgen. Omdat hij dan nog wel eens vervelend kan worden schijnt het. Scheve mond WHELP! Knipoog
Dat andere meisje dat ook interesse in Omar had komt maandag ofzo kijken, ze wil eerst zien dat hij gereden wordt en gaat er dan zelf ook nog een keertje op. Wanneer dat is weten we nog niet.
Ik ga dus volgende week nog een keer naar Omar om te rijden en dan moeten we zo langzamerhand wel een beslissing gaan nemen.
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel fijn om zelf nog een keer terug te gaan om te rijden voor ik een beslissing neem. Omdat het ook de bedoeling is dat ik wedstrijden met Omar ga rijden moet het wel een beetje klikken natuurlijk.
Of ze het weiland geschikt vindt weet ik niet, maar desnoods kan Omar van de zomer (als er plek is...) wat mij betreft al wel naar onze pensionstal toe, want we hebben een weidemaatje voor Pliva gevonden als ze Omar liever op een pensionstal heeft. Hoewel mijn zus en ik het natuurlijk leuker zouden vinden om de paarden samen te hebben staan, maar qua rijtijd te paard zitten we ongeveer 10 minuutjes van elkaar af. Dus dat is ook wel te doen.

- een al iets enthousiastere Marije in vergelijking met de vorige keer - Knipoog

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:41

Spannend nog, ik begreep van Atie dat alles al rond was... We duimen voor je hoor! En anders hopen dat Prescil de moed al snel opgeeft! Kun je toch nog met Tout aan de slag!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:49

Mmmz, spannend. De stalling zal ze wel goed vinden toch? Wim&Astrid hebben alles keurig voor elkaar, vind ik.
Weet je al wanneer je weer gaat rijden?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 10:46

Dan heeft Atie het iets verkeerd begrepen Haha!
Ik heb wel gezegd dat ik misschien een KWPN-er kan lenen maar niet dat alles al rond was. Maar ik geloof dat Atie allang blij was dat ik ook iets anders op het oog had zodat ze zich niet bezwaard hoefden te voelen wb Tout. Ze vond het leuk voor me dat ik in ieder geval kan blijven rijden.

Wanneer ik weer ga rijden weet ik nog niet. Van de week waarschijnlijk een keer als ik tijd heb.