Polly eet niet meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Polly eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 22:17

Tsja, ik kwam vanavond op stal en haar bix lag nog gewoon in haar voerbak en ze stond een beetje te plukken aan haar stro.
Ik was er om +/- 20.45 en ze was om 17.00u uitgemest en heeft in die tijd een keer gemest, wel stevige mest.
Ben even met haar gaan lopen, eerst in de bak aan de longe en ze was wel lekker voorwaarts en ook met buiten stappen geen enkel probleem. Normaal wil ze ook tijdens het werk weleens eten (gras) maar nu had ik haar mee aan een halster en ik hield haar gras voor en ze draaide haar hoofd weg Scheve mond
Dat is helemaal mijn Polly niet Verdrietig
Ik heb het bij de stalhoudster gemeld en die zou vanavond laat nog een keer kijken en morgen om 7 uur en als ze bij het voeren weer niet eet laat ze me dat weten en dan ga ik naar stal.
Wish me luck dat ze weer eet morgen, arme pollewops

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 09:00

En heeft ze gegeten?
Hoop dat alles weer in orde is met haar.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 11:57

Vanmorgen heeft ze 'met lange tanden' bix gegeten en ik ga zo kijken hoe het met haar is.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:04

Das iig iets.
Weet je zeker dat het een shet is? Dit is geen 'natuurlijk' gedrag van een shet Schijnheilig .

Beterschap aan Pol!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, ashley1, BETUWE, Bo_San, DDD3, Diortje_vds, Dries1990, eshz, Fudge, IngeK, laura_estee, mirriejj, Vagabondo, vera_pino en 122 bezoekers