Met Sheril, Sonja en Milena naar bos geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Met Sheril, Sonja en Milena naar bos geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 21:12

Na er steeds onderuit gekomen te zijn Knipoog ben ik vanmiddag met Sonja en onze paarden naar het Amsterdamse bos geweest. Sheril was pas 1 keer buiten geweest, vanaf stal, Milena is een oude rot Haha! .
Toen ze de veewagen afkwam, stond Sheril echt te kijken van: Wat gebeurt mij nou? Opgezadeld, en meteen richting het eerste bruggetje. Meteen na dit enge bruggetje stond een heel eng visserstentje, waar die hele enge meneer een hele enge emmer in het enge water stak. Toen eindigde ik ongeveer bij de veewagen Bloos . Nog een keer geprobeerd, en met veel praten durfde ze er wel langs. Daarna meteen langs een enge kraan, dat ging wel goed. Toen echt het bos in, waar ze zich super heeft gedragen. OK, ze is hele enden aan het dribbelen geweest, maar ze heeft ook hele stukken ontspannen gestapt en gedraafd. Aan het einde van het eerste rondje door het vennetje, waar ze zo achter Milena aan inliep (en waar ik niet in de gaten had dat het best diep was tot het water mijn schoenen inliep Frusty ). Daarna de beslissing genomen om niet naar de veewagen te gaan, maar het grote gedeelte bos in te gaan. Daar nog een lekker rondje gereden, een ijsje gegeten en een klein galopje gemaakt, was mijn superknol allemaal redelijk braaf deed (wel wat gedribbel, maar dat zal volgende keer wel minder zijn). Uiteindelijk zijn we bijna 3 uur in het bos geweest, we hebben ook een stuk gewandeld ernaast dus 2,5 uur gereden ofzo. Ik ben nou bekaf, terwijl ik van Sheril de indruk had dat ze nog wel een rondje kon. Die heeft lekker nog even in de wei gestaan, wat ben ik toch trots op haar en blij met dr Lovers .

Ik was vanmorgen flink zenuwachtig, maar heb me tijdens de rit goed kunnen ontspannen. Volgende keer zal het zeker een stuk minder eng zijn, voor ons beiden. Dus Sonja, je weet het, als je nog eens een plekkie vrij hebt... Cool


ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 00:13

Oh jee, gaan Dick en jij nou met elkaar op de vuist wie er mee mag? *LOL* *LOL*
Tof te horen dat het zo goed gegaan is. Binnenkort met ons op stap? Kom je gezellig met Sonja hier naar toe als ze komt.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Anoniem

Re: Met Sheril, Sonja en Milena naar bos geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 10:16

Miran schreef:
redelijk braaf


Redelijk braaf Verward SUPERBRAAF zul je bedoelen!

Enne Ikke.... eh..... ik heb ook nog een vriend die graag meewil......

Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 10:34

OK, superbraaf Haha! . Ik snap alleen nog steeds niet waarom ze het laatste stuk weer ging dribbelen. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 10:47

Die van mij neemt ook altijd zevenmijlsstappen, de laatste kilometers terug naar de veewagen. Die van jou heeft dat instinct ook nog (hebben die doorgefokte WPN'ers niet *LOL* ) dus die wist dat ze bijna "thuis" was volgens mij...

Benieuwd of ze dat op het strand ook gaat doen, want dat wordt onze volgende bestemming! Party!! Seeya!

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 18:57

Komen jullie dan gezellig met ons rijden? Lachen

Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 20:12

Gedraagt die van jou zich een beetje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 20:54

He ja gezellie, gaan we een keertje naar Katwijk ipv Noordwijk!! Ik PB je wel even voor we die kant op komen! Party!!

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 09:38

Hoi Miran,

We zijn er achter gekomen dat die van ons zo ongeveer het allerbraafste paard is wat je kunt bedenken. Laatst met een groep met allerlei drukke paarden op pad geweest en ze keek alleen een beetje rond met een blik van 'wat zijn jullie je aan het aanstellen'.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Coalizione, freetorun, haffiefreak, laura_estee, Lauss_, Lucy_121, petraaken, sterregoud, Vagabondo en 107 bezoekers