ongeluk met dodelijke afloop

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

ongeluk met dodelijke afloop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 21:00

Hoorde ik net van een vriendin.

Vanavond wilde er een meisje bij de gemeentebak (voor mensen uit de buurt 'de put') weggaan (rond een uur of 8). haar paard schrok ergens van en ze probeerde hem tegen te houden maar hij gleed uit. Hij schoof zo onder een auto. De veearts was er heel snel bij maar hij had twee gebroken benen en was niet meer te redden en ze hebben hem afgemaakt.
Het meisje is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis maar daar weet ik nog niks van. Van die vriendin hoorde ik wel dat het meisje geen cap droeg maar weet niet of dat zo is.

Ik moest het even kwijt, zodra ik iets hoorlaat ik het weten.

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 21:05

gecondeleerd.
sterkte en als je haar ziet wens haar ook maar sterkte

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: ongeluk met dodelijke afloop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 10:43

Polly schreef:
Hoorde ik net van een vriendin.

Vanavond wilde er een meisje bij de gemeentebak (voor mensen uit de buurt 'de put') weggaan (rond een uur of 8). haar paard schrok ergens van en ze probeerde hem tegen te houden maar hij gleed uit. Hij schoof zo onder een auto. De veearts was er heel snel bij maar hij had twee gebroken benen en was niet meer te redden en ze hebben hem afgemaakt.
Het meisje is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis maar daar weet ik nog niks van. Van die vriendin hoorde ik wel dat het meisje geen cap droeg maar weet niet of dat zo is.

Ik moest het even kwijt, zodra ik iets hoorlaat ik het weten.

Renee


hey bah... wie was dat meisje???
toevallig want er waren er gisteren van ons ook een paar smiddags heen gegaan .....
ik ben wel benieuwd wie dat geweest is dan... laat je me het effe weten?

gr sandra!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 14:12

Wat vreselijk zeg. Denk je lekker te gaan rijden, kom je zonder paard thuis, lijkt me echt heel erg.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 16:38

is dit toevallig een 14 jarig meisje uit enkhuizen? ik heb hier nl net wat over gelezen bij het politie nieuws in noord holland.
Zij is overgebracht naar het westfriese gasthuis in hoorn en heeft een hersenschudding.

Wodan en ik onderweg in de M2

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 18:22

klopt, ze heeft ook een gekneust been. Haar paardje is idd dood, zijn been lag er bijna af.
San, ik pb je ff

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 18:24

dit is het politiebericht.

Ongeval met paard
Enkhuizen, donderdag 11 april 2002. Op donderdagavond omstreeks 20.15 uur reed een 14-jarig meisje uit Enkhuizen op een paard over de Dijk te Enkhuizen. Het paard ging er vandoor en rende naar beneden de Oosterdijk op. Hier werd het paard aangereden door een personenauto. Het paard en de berijdster kwamen hierbij ten val. Het paard moest door een dierenarts worden afgemaakt in verband met verwondingen aan een been. Het meisje werd overgebracht naar het Westfries Gasthuis met een hersenschudding.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 18:41

ah wat een naar bericht....
je zal toch maar zonder paard tuiskomen alhoewel dat meisje nog lang niet thuis is Frusty

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 19:32

hey.. ik kom net van stal af... heb het allemaal gehoord... Verdrietig bij ons op stal zijn we er allemaal diep van onder de indruk... wat erg dat zoiets vlakbij je gebeurd! meisje had die pony net te koop gezet en zou zondag voor een grote tinker gaan kijken..... Huilen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 10:06

klopt.
Overal in de buurt waar je met je paard loopt komen andere 'paardenmensen' op je af of je het al gehoord hebt van het ongeluk. Iedereen is diep onder de indruk.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 00:38

Bah, wat een nare toestand. Ik hoor er natuurlijk nooit iets van; zit een beetje tever weg he! Maar ik ben al blij dat jullie iedereen op de hoogte houden. Zo weet ik ook nog een wat er allemaal in Europa gebeurt! Haha!

Ik vind het wel heel verschrikkelijk hoor voor dat meisje. Heel jong om zo'n nare ervaring mee te moeten maken. Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dido2316, gonniee, Maaike_Ma, Sanne96 en 37 bezoekers