Pablo heeft geen spat!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Pablo heeft geen spat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:07

En ook geen OCD bij het spronggewricht. De foto's zagen er juist hardstikke mooi uit. Echt niks bijzonders te vinden.
Maar waarom hij nou wel zo vaak kreupel is???
Omdat hij wel duidelijk pijnlijke spronggewrichten had gaan we zijn beslag aanpassen. Verder ga ik hem biotine geven en de volgende keer als hij beslagen wordt is er een dierenarts bij om samen met de smid te overleggen en het te bespreken.
Ik ben heel blij dat het iig geen spat is maar aan de andere kant had ik nu ook wel graag eens duidelijkheid gehad.
Maar goed, Pablo mag lekker op wei en een half uurtje stappen. En dan moet ik dinsdag weer contact opnemen met de kliniek.

Pablo was onderweg heel braaf en bij de kliniek weer eens erg druk. Omdat hij zich zo druk maakte hebben ze hem een verdovend spuitje gegeven waar hij heel erg relaxt van werd. Tegen de tijd dat we alles hadden besproken was Pablo gelukkig weer helemaal wakker en konden we gewoon naar huis lopen.

Maar goed, dit hebben we dus weer gehad en ik weet nu dat zijn spronggewrichten mooi zijn. Dat hij wel zo kreupel was lijkt dan toch te komen door een uitglijder op de wei oid.
Maar dat hij zo vaak kreupelt klopt niet dus ik hoop maar dat de DA er samen met de smid uitkomt wat het dan wel is.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-04-02 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:11

Dat is toch een heel goed bericht!! FIjn voor je, alhoewel ik me kan voorstellen dat je nu weleens wilt weten wat er dan is Verward

Wie weet komen ze er snel achter en kan ie met speciaal beslag ofzo er weer tegen aan!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:13

mmh balen zeg nog gene duidelijkheid schiet niet op zo Frusty . Nou maar hopen dat het een klap geweest is of zo dan moet het zo weer over zijn.

hihi zat met spanning op je bericht te wachten hopend op goed nieuws en dat is het ook gedeeltelijk.

Lovers

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:21

jantina schreef:
Dat is toch een heel goed bericht!!

Ha ha dat is het ook natuurlijk! Maar inderdaad omdat hij zo vaak kreupelde steeds weer aan een andere voet de laatste tij d zou ik gewoon graag weten precies waarom. Maar misschien is dat gewoon niet mogelijk. heeft Pablo gewoon stomme pech gehad.
Maar de DA wil nog wel even verder op het feit dat Pablo zo idioot veel hoef/zoolkneuzingen heeft gehad. Dat is gewoon echt raar. Hij heeft nu dan wel zooltjes maar het blijft vaag.
Maar goed ik ben ook wel kei-opgelucht dat de foto's zo mooi waren. Ik was toch wel heel bang voor allemaal rare botwoekeringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:26

Wat een goed nieuws dat er geen enge dingen aan de sprong te bekennen zijn! Natuurlijk is het vreemd dat Pablo zo vaak kreupel is maar je poedersuiker nu al een heleboel oorzaken uitsluiten. Gelukkig laat je je goed adviseren door de DA dus daar komen jullie zeker wel uit! Succes!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:39

Fijn dat de foto's goed zijn....balen dat het klinische beeld nog onduidelijk is...hoop dat ze er snel achter komen, of dat hij idd gewoon pech gehad heeft.

Vandaag peesscan gehad bij Or en zijn pees ziet er echt stukken beter uit! grootste gedeelte is erg netjes, zit nog een beetje vocht/irritatie bij de peesschede maar mag nu heel langzaam aan gaan opbouwen onder het zadel (zodat het wel de kans krijgt om nog weg te trekken en hopelijk al het vocht weg gaat), mocht niet gaan Z-springen of dressuurproefjes gaan oefenen Haha!
Maar als het zo goed blijft gaan als nu misschien over 3-4 wk eens denken aan een eerste galopstukje.

Alleen zie ik een 'sukkeldraf' niet zo zitten... dan ga ik liever middenstap doen ofzo... anders ben ik straks 3 wk kwijt om dat er weer uit te rijden.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:08

Super niews joh! Wel lastig dat de oorzaak nu nog gissen blijft, maar het is in ieder geval wel een geruststelling dat er geen afwijkingen te zien zijn. Hopelijk helpt ander beslag!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:17

Goed nieuws.....!!!! Minder goed is dat je nu nog niet weet wat het is...
Sterkte met Paabsie!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:19

Heb bijna geen tijd maar wil even zeggen dat ik heel blij voor je bent dat er iig op de foto's niets te zien was. En nu hopen dat je er nog achter komt wat het dan wel geweest is...raar he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:20

Pffffffffffffff toch een beetje opluchting, in ieder geval geen spat of OCD.... Jammer dat je nog geen uitsluitsel hebt wat het dan wel is, maar die twee akelige mogelijkheden zijn gelukkig uitgesloten. Ik hoop dat je V-Arts en hoefsmid eruit komen wat het beste helpt tegen zere Pablopootjes Knipoog Gefeliciteerd in ieder geval met dit positieve stukje nieuws!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:51

Poeh, fijn dat er op de foto's niks te zien was! Party!! Maar idd balen dat je nu eigelijk nog niet precies weet wat er met hem aan de hand is. Scheve mond
Heel veel succes verder met hem!
Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 20:09

Ben echt blij voor je, maar het is wel te hopen dat die ellende nu eens ophoudt. Pablo was inderdaad lekker zenuwachtig, gezien alle mesthoopjes (Jaja, wie mag dat weer opruimen...en bedankt Pablo !!! Knipoog )

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 20:12

he das nog eens goed nieuws. Fijn dat er op de foto's niets te zien was. jammer dat je nu nog geen steek verder bent. Hopenlijk werkt het beslag wel.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 21:17

Oh wat fijn dat het tenminste goed was!!! Hoef je je daar niet meer druk om te maken! Aan de ene kant wel jammer dat je nu nog niets weet, maar ja....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 07:08

Dat moet een hele opluchting zijn, wel jammer dat je nog niet weet wat het nu is....

:evaw:

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 08:49

Jeetje wat fijn dat het geen spat is. Nu hopen dat ze er snel achterkomen wat het wel is, want dan kan je er iets aan gaan doen.

Heel veel sterkte en ik hoop da Pablo er snel weer bovenop is.

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 17:15

JIPPIE !!!!!!!!!\

Gelukkig dat het goed met hem gaat!!!! Ben helemaal happy voor jou en Pablo!

Veel sterkte ermee!

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 15:51

pfffff gelukkig dat het geen spat is!! dat is alweer een zorg minder maar wel jammer dat je nu niet weet wat ert WEL aan het handje is Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pellelilly, vilheide en 41 bezoekers