verjaardag :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 20:42

aaaaaaaaaaaaaaahhhhh ik heb heel leuk Lodewijk z'n verjaardag gevierd! Zo lachen!
"t is misschien kinderachtig maar ik was een beetje down door al dat gedoe met MKZ maar nu ben ik helemaal happy Lottie had superverjaardag weer.
Toen ik vanmiddag thuis kwam had m'n moeder een bruinbrood klaar liggen met een balon eraan geknupt en 5 kaarsjes erin.
Ik heb lekker met lottie in het zonnetje gezeten terwijl hij aan het grazen was en daarna lekker gepoetst.
toen ik thuis kwam lag er een kaart van Anouk! zo lief dat ze aan lottie z'n verjaardag dacht haha en natuurlijk ook een kadootje een appel in kadopapier en voor mij en Janneke als dank voor de zorgen van Lodewijk een verpakking Lions*jammie* en zo'n kadoobox van Dove chocola Lachen
mmmjaaammie weer verwend dus ondanks dat ik niet jarig was voelde ik me ook een tikkie jarig en lottie die heeft een brood/wortels/appels/paardensnoepjes/brokken/muslie/granen mix gehad Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:44

ahhhh lachen!wat lief zeg van anouk dat ze aan jullie en lot heeft gedacht.
maar hoe is het nu op de boerderij en in het geboed?en hoe is het met frans?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:54

gaaf zeg... Voltrack kreeg een taart van bolletjes met 5 wortelkaarsjes erin geprikt. En de anderen kregen ook een hapje!
Verjaardagen zijn altijd Party!! !

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 20:59

Frans is redelijk geloof ik ik merk wel goed dat ie behoorlijk aan 't eind van z'n latijn is want hij loopt op alles te schelden terwijl ie dat dus echt nooit doet!.
Hij loopt ook op Janneke en mij te vitten om dan vervolgens te zeggen sorry meende het niet zo.
Tja ik snap het wel hij kan echt geen kant op sinds de MKZ is ie nogmaar 3 keer van het erf afgeweest!
vanaf 21 maart is dat dus al..........
verder probeerd ie ook best overdreven vrolijk te doen maarja je weet gewoon dat ie dat totaal niet is...
zonet heb ik ff met 'm gepraat en dan moet ik ook wel ff slikken als ie zegt dat er nooit meer zoiets mag gebeuren.
En je kent Frans he... Blaartje gaat namelijk weg als de MKZ over is...
Ze wordt dan namelijk de eerste nieuwe koe van een goede kennis van ons die in Oene woont en die al zijn dieren kwijt is...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 21:32

ja ik kan me goed voorstellen dat frans aan het eind van zijn latijn is.als ik jullie ergens mee kan helpen dan moet je het zeggen he?
heel veel strekte en de groeten aan frans.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, rozebadeend, xdesix, XladyX en 33 bezoekers