Eerste dressuurwedstrijd voor Ontario

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Eerste dressuurwedstrijd voor Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 14:16

Vandaag heb ik mijn eerste dressuurwedstrijd gehad met Ontario *LOL*
Gisteravond met vlechten vond hij me al heel raar doen, hij probeerde steeds te zien wat ik nou aan het doen was...Haha!
Toen hij van de trailer kwam was hij nog wel braaf en opzadelen lukte gelukkig ook nog wel langs de weg terwijl Marieke me hielp, maar toen ik opstapte...het leek wel een bommetje. Hij was echt heel erg druk en liep behoorlijk over zijn tempo. Toen hij de bak een paar keer gezien had werd het wat minder en ik was heel benieuwd wat hij in de binnenbak zou doen *LOL*
Hij was de eerste proef erg gespannen en overactief, maar verder niet kijkerig en hij liep ook gewoon langs het hindernismateriaal en het juryhok enzo Lovers
Tussen de twee proeven wat gestapt want hij was al heet genoeg, Jet was intussen ook gearriveerd alleen ik wist niet zeker of ze het was Haha! De tweede proef was hij iets rustiger maar nog steeds erg heet en daarna ben ik hem af gaan zadelen en heb ik hem weer op de trailer gezet.

Ik had 148 voor mijn eerste proef en 145 voor de tweede dus ik was wel tevreden! Het was zijn eerste wedstrijd en hij vond het allemaal erg vreemd en ik ben heel trots op hem dat hij niet helemaal 'doorsloeg' Lovers
Daarna is Jet nog meegeweest met op stal zetten en hebben we nog even gezellig bijgepraat *LOL*

Iedereen die gekomen is om me aan te moedigen en te helpen(Jet, Flair(kim) en Marieke) heel erg bedankt! Ik vond het heel leuk dat jullie er waren! Haha!

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 14:43

Ja, het was leuk om jou en je paard eens in levende lijve te zien, Ontario was wel lekker druk, maar dat zal vanzelf wel beter worden. Je had evengoed geen slechte punten, in de eerste proef werd geeneens een winstpunt gegeven. Op naar de volgende wedstrijd, dan gaat het vast al weer makkelijker. Ook bij jullie op stal hebben jullie het lekker voor elkaar! Een super moeder, die je rijdt met de trailer en voorleest!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 14:50

Lief hè van haar! Ben ik ook heel blij mee, maar dat heb ik niet in mijn berichtje gezet, dan wordt het zo'n lang verhaal *LOL*
En dat drukke wordt vanzelf minder, gewoon ervaring op doen! En de punten waren idd niet hoog, maar er werd ook gewoon niet beter gereden! Ik vond iig alle punten die ik gehoord heb wel reëel! *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:09

hihi heb ik Jet en Marieke helemaal gemist, ik heb ze namelijk niet gezien.

Nou ja, misschien heb ik Marieke gezien, ik wist alleen niet zeker of ze het was dus heb ik niks gezegd Haha!

Ontario was een beetje gestressed in de proef, maar voor de eerste keer vond ik het nog wel netjes gaan.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 22:34

Daarom *LOL* ik ben ook heel tevreden en kreeg toen ik er vanmiddag was zelfs nog een complimentje dat ik zelf zo rustig bleef Haha! (dat heb ik wel geleerd met Jamir Party!! )
Bij de pony's wa shet niveau trouwens bedroevend...wat een getrek en gepluk aan de beesten zeg! (niet iedereen natuurlijk, maar de meeste Frusty ) Dan heb ik toch liever relaxt 148 met een vrolijk paard dan 160 met dat gefrustreerde getrek...Boos!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 13:34

Ja ik heb wat pony`s in het M zien lopen en ik vond het echt 10 keer niks (de meeste dan)

bijv. schouderbinnenwaarts trokken ze gewoon alleen die koppies naar binnen, wending om de achterhand scheurde ze die beesten gewoon om.

ach ja, het zal wel weer aan mij liggen.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:40

Ahhhhhhh die goeie Flappie he!!! Lovers

Had ik errug graag willen zien!!! Tong uitsteken

Wanneer is je volgende wedstrijd?

Ik had em ook eens gevlochten, maar hij was het als snel zat, hij bleef verder gelukkig wel netjes stilstaan hihi Lachen

Geef em maar een knuffel van me Haha!

Greetz, Danielle

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 21:23

14 april oefencross roden en 21 april bij rap. Daar zal hij wel rustiger zijn, want dat is een bekende bakl *LOL*

vlechten vond hij trouwens reuze gezellig Haha! Hij houdt wel van geknuffel Lovers En hij heeft nog steeds krulletjes...Tong uitsteken

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 21:29

Oeps nu staat ie er twee keer, foutje
Laatst bijgewerkt door *Jolanda* op 02-04-02 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 21:29

hey is er 14 april ook oefencross voor de ponys in Roden???

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 21:31

Ja, pony's en paarden *LOL*

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 20:35

Ikke ga ook naar Roden!! En ook naar Blokker Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 18:33

Dan kunnen we meeten Jolan *LOL*
Ik ga niet naar blokker, heb natuurlijk een paard en ga dus dressuren bij rap...heef tmijn zusje dus even pech Tong uitsteken