heerljik daagje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-01 18:01

omdat er lessen waren kon ik pas om 4 uur de bak in, en ik was er al rond een uur of 2. Eerst dus een heerlijke slobber gemaakt (al die kids: dat lijkt wel kots!!!) Lekker aan de muur gezet en gepoets. Ik denk dat ze toch een klap op haar schouder heeft gehad, omdat ze steeds zo staat te draaien, behalve als ik aan haar kont kom. Hoewel, met rijden heeft ze nergens last van, maarja.
Ik heb haar achterbenen ff gewassen want die waren dus echt goor. Helemaal plakken (ze is dus echt zo hengstig als de nete). Hoefjes netjes schoon gemaakt, etc etc.
Toen heb ik haar nog ff in de wei gezet, om haar na een half uur weer te halen om op te zadelen.
Heerlijk gereden samen met Marjolein op Branca. Paar x de sliding geoefend, en dat gaat ook steeds beter. Ze maakte vandaag ook geen aanstalte om te rollen onder het zadel (hoewel ik daar wel heel erg op blijf letten) en ook liep ze netjes over de hoefslag.
Ze moet erg wennen aan de bak, en is snel moe (de bak is niet mega zwaar, maar wel zwaarder dan gras, wat ze gewend is).
Marjolein heeft Hon ook nog ff gereden, en donderde er in galop bijna af (honey wende af, en mijn zadel ligt nog vrij los, heb een kortere singel besteld nu).
Haha, was wel lachen.
Toen nog Kirtsy (een van die kids) even erop gestapt, en darna heb ik haar nog lekker ff laten rollen, ze was een beetje doorweekt, maarja.

Dat draaien met poetsen heeft denk ik met de hengstigheid te maken Verward maar dat zal wel overgaan.
Verder heeft ze dus een heerlijke verjaardag gehad

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 18:24

Wat fijn om te horen Stef! Fijn dat jullie het naar je zin hebben. Gaat het al iets beter met Hon en Notaris? Of is ze nog steeds zo hengstig?
Ach, over een paar dagen is dat toch weer voorbij, denk dat het dan heel anders is.
Veel plezier op Hon's nieuwe huisje!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-01 20:54

Ze staat niet meer met Nootje in de wei, en ik denk ook niet dat dat een strak plan is. Honey staat lekker te grazen, maar Nootje loopt de hele tijd langs het hek te vliegen, hij wil naar honey toe.
Nee hoor, als het aan mij ligt blijft ze lekker met dit clubje (3 merries + Hon dan) lopen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 21:08

En blijft ze een beetje in de wei Stef? Of gaat ze aan de wandel?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-01 21:12

hahaha, ik zat erop te wachten. Ik kwam aanrijden, en annie sleurt me zo ongeveer van mijn scooter.
Kijk nou eens hoe lekker ie erbij staat, jij maakt je ook zorgen om niks he, gaat toch goed????
Ik heb alleen wel bij de opening er een extra draadje onder gezetm omdat het draad bij de opening wel erg hoog is (daar zou sunny van Lon nog onderdoor kunnen)
Er komt wel een 2e draad, maar door het rotweer ligt anton achter met zijn werk, er moet geploegd worden, gezaaid, gemest etc. etc.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 09:22

He fijn dat het zo goed gaat. En tja die merries he....
Op woensdag als wij les hebben zijn 2 meiden altijd hun hengsten aan het longeren in de andere bak (die is dan vrij) en als er dan een paar merries meelopen in de les bij ons, dan kan je je lol op! Lachen Royaal (Roy = roepnaam, een van die twee hengsten) denkt volgens mij dat Sjors een merrie is, of hij vindt 'm gewoon cool want hij gaat altijd Giga lopen showen als ik langskom Lachen
Gelukkig trekt Sjors er zich niet (meer) zoveel van aan.
Groetjes Petra

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 12:34

fijn dat het zo goed gaat!!