Stal Leersumse veld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Stal Leersumse veld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 22:50

Wie kent stal Leersumse veld? Vanuit de NVVR gaan we eind juni voor een weekend daar naartoe. Een van die weinige stukje Nederland waar ik niet zo vaak kom.
Kun je daar lekker rijden, buiten wel te verstaan. Valt daar verder nog iets speciaals te beleven, bij voorkeur met paarden, mag ook met de Range Rover zijn.
En natuurlijk kan er in overleg geBokmeet worden, Gwen zou er ook naar toe gaan heeft ze gezegt. Nog meer NVVR-ende Bokkers die komen?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 09:49

Je bedoeld die manege in Leerum?
Top plekje om buiten te rijden, super gaaf bos wat nog echt bos is.
Qua paarden huren daar heb ik minder goede ervaringen (2x rotbok meegehad, is alweer 8 jaar gelden hoor), hoewel de manege verder prima is (misschien 2x pech gehad).
Ik neem mijn fjordenkind ook weer eens een keertje mee daarnaartoe, ff crossen door de bossen.

Viv

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 10:23

Leersum bij Amerongen bedoel je?

Volgens mij hebben ze daar 'best aardig bos' (understatement) om in te rijden. Eind mei heb ik daar een endurancewedstrijd en de DER laat die ritten altijd over erg mooie routes gaan. Cool

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 10:23

Ik ben daar 1x geweest met een grote groep van mijn vorige stal. Buitenrijden was heerlijk, oke ik was niet meer gewend dan een klein parkje in utrecht...

Er wordt ook de welsh cob dag georganiseerd al ben ik daar zelf nog niet geweest.
Wel de contactavonden van de welsh cob club (zonder pony's) al las ik gisteren dat die avonden daar niet meer georganiseerd worden na het buffet van de laatste keer. Voordat iedereen wat kon eten was het al op...