Gekke wodan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Gekke wodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 23:10

Vandaag tijdens het poetsen zat hij steeds te snuffelen aan de staart felix felix vond dit niet zo fijn,maar deed verder niets. Tijdens het poetsen was hij wel een beetje irri aan het doen,maar hij is ook nog erg jong. Wat me wel erg op viel was dat hij nu altijd tijdens het poetsen z'n piemel eruit heeft hangen.En sinds vandaag heb ik gemerkt dat als we allemaal uit zicht zijn hij lekker begint te hinneken om te horen waar z'n vriendjes zijn Haha!. En hij heeft me alweer Boos! zover gekregen dat ik hem los moest laten omdat hij zo aan het trekken was dus nu krijgt hij te maken met een hengsten ketting }> . Ook heeft hij het schrapen uit gevonden(erg irritant).
We hebben hem vandaag ook weer op gemeten en hij is nu al 130 hoog.
De vorige keer dat ik hem gemeten heb was in januari ofzo en toen was hij 127 M dus 3 cm gegroeit. En het is nog maar een fjordje van nog geen jaar oud. Ik ben erg benieuwd hoe groot hij uit eindelijk zal worden.
tot die tijd moet hij nog heel veel leren vooral rustig aan de hand mee lopen wil nog wel eens een probleem zijn,want waar stront merries en eten is wil hij heel graag heen Haha! Haha! Haha! .

Wodan en ik onderweg in de M2


Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 10:32

Haha, je kunt nu echt zien dat het een hengstje is. Maar wat is ie dan al groot! Wil je dat ding ook eens meenemen naar Mop toe, dan kunnen we Vickey meten.

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 11:33

Die jaarlingen he }> Haha!
Enne, dat wordt wel een grote fjord alstie nou al 1.30 M. is!!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 18:55

ja dat zeggen ze allemaal dat hij groot zal worden we zullen zien wat de toekomst ons brengt.

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Bontfire, Cjuan, Contemplate, ferropaard, Fly_high, Hanneke137, Hjartje, Inney, Kruidz, laura_estee, Lenora_C, Maanon_, maitestar23, MiniTrex113, rocky_1995, RoosDeG, wisja, YandexBot, Yentaah en 132 bezoekers