surprise, de mislukte fries, is niet meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 15:37

Ik kan dit echt niet begrijpen te erg voor woorden gewoon! Hoe kunnen mensen dit doen! En helemaal dat domme kind hoe haalt ze het in haar hoofd!

Vreselijk! Huilen


Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 20:24

jeetje dat er nog van zulke mensen rondlopen verschrikkelijk! Scheve mond Verdrietig

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 22:06

Jezus dot is echt niet te geloven.. Hoe kan je zo omgaan met dieren?? Waar zit je verstand?? NIet te geloven.. Wat een stelletje *****
Enne.. die mensen? die hem zo gruwelijk mishandeld hebben? Wat wordt daar mee gedaan?? Ik hoop niet dat ze er ongestraft vanaf komen?? En dat mens dat erop is gaan rijden?

Onderschriftloos :Y)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 10:32

Dian schreef:
gatver hier krijg van krijg je toch gewoon zin om iemand de nek om te draaien

ik vind dit echt zielig. dat kan toch niet?

wie doet er nou zo iets??


Dit zouden mijn woorden kunnen zijn Verdrietig , erg triest Frusty !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 11:07

Toen surprise kwam was het een zielig hoopje niks.
Hij kwam als hengst, en moest dus apart. Dit ten nadele van het paardje, waardoor hij gecastreerd werd. Toen mocht ie lekker in de groep.
Het was een vrolijk, maar verwend paard (hij vond zichzelf nogal zielig Haha!) maar liep ondertussen dwars over je heen.
Er mocht niemand op, eventueel zou hij voor een heeeeeeeel licht wagentje mogen, maar ook dat durfde de eigenaar niet aan. Hij was een leuke grasmaaier, niet meer, niet minder.
Het wijf dat hem gereden heeft heeft zelf een shetlander, die kleiner is dan honey. Ze is zeker 20 kilo zwaarder dan mij, en stapt zonder boe of bah op die shet.... Frusty
Denk dat dat genoeg zegt over wat voor figuur het is

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 11:08

ahhhhh.. dit is echt een zielig verhaal!!
arm paardje, wie doet er nou een paard in een kalverkist? past toch nooit!
en dat ze zijn benen hadden gebroken was ook zielig, maar hij heeft nog wel daarna een beetje mooi van het leven kunnen genieten, totdat inderdaad dat k*t wijf eraan kwam die erop wou rijden, kan ze zo ook wel zien dat het paardje daar niet sterk genoeg voor was.
en als dat wijf er niet was geweest, had hij nog een paar jaar langer in de wei kunnen lopen! man wat een rotstreken!! dat doe je toch niet, echt zielige figuren die dat paardje zo hebben mishandeld!!;(

--------------------GrOeTJeS SaNnE----------------------------------------------

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 19:53

het benen breken was voor zijn eigen bestwil he!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 20:17

Ben blij dat het paardje dan eindelijk eeuwige rust heeft gevonden, wat hij allemaal door heeft moeten maken...ik heb er gewoon geen woorden voor...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BeFunny, Blacky94, danneke80, Geralda1994, Marja, Pierus, RuNi en 135 bezoekers