Eerste keer clubles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Eerste keer clubles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 19:00

En ik ben toch zenuwachtig! Om 8 uur vanavond (over een uurtje dus Scheve mond ) moet ik voor de eerste ker in een vreemde bak rijden, heb nog nooit ergens anders gereden dan waar Spot op dat moment 'woonde', voor de eerste keer sinds een paar maanden in een groep. Ben echt zwaaar gestresst, hihi. Zit maar de hele tijd: wat nou als Spot zich weer helemaal op gaat draaien, net zoals toen we de laatste (en eerste sinds de winter) naar buiten gingen en ik het eng vind en mezelf helemaal voor l*l zet...Dat vind ik misschien wel het engste, met allemaal vreemde mensen die ik niet ken, een groep van 7 waarvan er 3 op Indoor Brabant mochten rijden en dan kom ik aan hobbelen!!!
Heeeelp!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 08:36

En en en, hoe is het gegaan? Was je voor niets zenuwachtig, viel het allemaal toch wel mee? Vertel!!! Lachen

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 18:58

Jaaa, tuurlijk was ik voor niks zenuwachtig. We kwamen daar aan na wat moeite om Spot in de trailer te krijgen ( is vlakbij, maar in het donker door het bos...) en het hele terrein stond volgeparkeerd, was in de bak ernaast springles. Dus we moesten de auto in de berm zetten langs een best drukke weg en dat met een pony die niet recht uit de trailer kan stappen, dus ze belandde op de weg, auto kon nog net uitwijken. En het was toch eng daar...We maakten een mooie entree, stonden allemaal pony's die of heel braaf waren of hete donders die ervaren waren en dan kom ik aan met Spot, tussen de picknick tafels en auto's, kinderen die met een hond speelde en een heel schattig klein jongetje op een heel schattig klein stepje die heel schattig elke keer als Spot weer 3 meter de lucht in vloog er onder door reed (bij wizje van spreke). Iedereen stond ons aan te staren, meisje vroeg: "Is jouw pony een hengst?" *LOL* , er werd ons al een longeerlijn aangeboden en met z'n drieen kregen we het zadel erop, wat spontaan ook heel eng was. Zat dus niet echt te springen om erop te gaan maar ja, ik moest wel he...Aan het begin is ze ene paar keer geschrokken en wou ze rennen, maar ik kan haar (tegenwoordig Haha! ) wel houden dus er gebeurde niks. Het rijden ging super!! Thiedemann moest steeds iets losser, uiteindelijk laatste gaatje en ze liep gewoon eindelijk aan de teugel, best voorwaarts alleen mijn houding was nietgoed Scheve mond Waarvoor heb ik al die zitlessen gehad!!!?? maar als ik gespannen ben val ik voorover, span ik m'n spieren enz enz en helemaal relaxt was ik niet. Was toch ehel tevreden, Spot was zeik en zeiknat, heel veel gegaloppeerd en ze was toch wel beetje bang.
Toen weer de trailer in...omstebeurt ging iedereen weg en uiteindelijk bleef er alleen nog een heel klein meisje met een wilde bruine pony over. Weer bij wijze van spreke, Spot had gewoon geen zin en bleef staan en gelukkig was er nog een ander 'gezelschap', twee jongens die bij mij in de les rijden en hun vader en met wat overredingskracht is het na ongeveer kwartier gelukt...