wat vinden jullie hiervan?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 21:46

ik ben een paar weken terug op een zondag gaan rijden met een vriendin(tenminste dat dacht ik), in het begin van het rijden gaat alles goed lekker aan het kletsen enz, maar dan op een gegeven moment wilt mijn punk gaan galopperen }> het paard van mijn schijn vriendin begint een beetje te bokken en te"dansen" met het gevolg dat zij er dus afdonderd, en het paard rent weg! Extreme duivel .
punk wilt er natuurlijk achteraan, maar trots als ik ben hou ik hem "bij mij Knipoog ".
zij ligt daar op de grond! volgens mij ff buiten westen, ik kan NIET afstappen want punk staat te trappelen en te dansen, want hij wilt achter tim(zo heet haar paard) aan.
uiteindelijk staat ze op, gezicht een beetje kapot Haha! , en we beginnen te zoeken naar haar paard!

naar +- 3 uur zoeken hebben ze het paard gevonden!

wat is nu aan de hand!!!!!
nu wilt zei niet meer met mij gaan rijden, kan ik best inkomen dat iemand naar een val angst heeft>
maar weet je waar ik me nu zo KWAAD Boos! Extreme duivel over maak:
we hebben eerst met z'n tweeen ergens anders gestaan met de paarden, ik ben weggegaan ivm de rust en uitrijmogelijkheden die ik nu heb.
ik heb weet niet hoelang moeten zeuren dat zij mee kwam.
dat gebeurd ook allemaal, prima.
we spreken vaak af om te gaan rijden, overdag maar ook 'savonds, ik ga regelmatig met haar mee naar manege's, om wat mensen op te halen, zij kwam mij thuis regelmatig ophalen, omgedraaid ook!
om een lang verhaal kort te maken: ik dacht dus dat ik een vriendin had.

nu gaat ze dus niet meer met me rijden, spreken elkaar ook niet meer, alleen af en toe eens hoi! Verward
ze gaat nu VEEL rijden met de man waar de paarden bij staan, ze gaat naar zijn wedstrijden kijken, gaan samen naar jumpings, gaan samen maneges bezoeken TE PAARD!, noem het maar op! Misselijk Misselijk

hier ben ik dus zo kwaad over Boos! dat ik met mijn PUNK, links worden gelaten, terwijl dat punk een schat van een paard is.
hij staat ook veel te hinnikken als ze met z'n tweeen gaan rijden, dat vindt ik dan echt zielig! Huilen
ik vindt het eerder erg voor punk als voor mij!

wat vinden jullie nou hiervan? Haha!

"Het hoofd van een welsh Cob, de actie van een Hackney en het lange haar van een Shire"......Balou?
http://www.depaardenbazaar.be


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 23:25

Ik denk toch dat je hier met je "vriendin" over moet praten, vraag haar eens waarom ze niet meer met je mee gaat.

Misschien voelt ze zich wel veiliger met die man, misschien heeft hij een rustiger paard dan jij.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 23:30

Ik kan me voorstellen dat je je een beetje teleurgesteld voelt in haar. Aan de andere kant is het haar goed recht om zelf te bepalen met wie ze uit rijden gaat. Blijkbaar passen jullie minder goed bij elkaar dan je eerst dacht. Dat soort zaken laten zich nu eenmaal niet dwingen en daar is ook een beetje geluk bij nodig.

Geluk moet je af en toe ook een beetje proberen af te dwingen, dus je zou die staleigenaar eens in vertrouwen kunnen nemen en vertellen hoe je je voelt. Wie weet kan hij/zij voor een heel andere kijk op de zaak zorgen.
Uit je verhaal begrijp ik dat je nu eigenlijk een beetje in je eentje zit te mokken .. en geloof me .. daar schiet je in elk geval niets mee op. Knipoog

Bertus.

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 20:42

nee, ik schiet er zeker niet mee op, maar ik voel me letterlijk aan de kant gezet!

en we hebben het hier over een vrouw van 35 jaar, waar ik van dacht dat zij een "vriendin"was.
dit is geen vriendin Misselijk dit is misbruik maken van mensen.
mij aan de kant zetten omdat het bij die man leuker en "vertrouwder"zou zijn Verward geloof er niets van!!!!!! }> Boos!

"Het hoofd van een welsh Cob, de actie van een Hackney en het lange haar van een Shire"......Balou?
http://www.depaardenbazaar.be


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 35 bezoekers