ging slecht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

ging slecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 14:44

tjonge jonge, jonge wat kan een paard wisselend zijn. Gisteren in de les was een drama, hangen aan de handen, met drijven alleen maar harder, vervolgens nog meer hangen, enz. Echt heel vermoeiend.
Aan het eind van de les nog springen, paard was al best wel moe, vind instruceur dat ik toch nog over 90 cm heen moet springen, gaat wel goed hoor, daar niet van. Maar echt eerlijk tegenover het paard is het niet.
Kreeg gisteren van die opmerkingen van instructeur dat ik niet serieus genoeg trainde (ik rij 5 keer in de week, heb zelf laatst prikletters gemaakt, rij wedstrijden enz) en dat het mij toch niet interesseerde.
Ik kan er toch ook niets aan doen dat het echt een avondje niet wil??? Ik baal er wel van, maar morgen is er weer een dag. En dan nog zeggen dat het aan mij ligt, dat ik niet genoeg doe enz.
ik heb wel zo'n band met het paard dat het gewoon los achter me aanloopt, als ik uitgestapt ben, afgestegen en ik moet nog even de 8 prikletters opruimen, dan haal ik ze op en het paard volgt wel.
Ik probeer echt alles uit beter te worden ,maar ja dat gaat niet van de ene op de andere dag. En met zweep en sporen rijden doe ik echt niet om het paard maar wat meer met het hoofd omhoog te prikken. Boos!


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 14:51

Tijd voor een andere instructeur misschien? Ik vind dat hij jou beter moet kunnen inschatten als je les van hem krijgt. Daarbij is het sowieso krom om op jou af te geven als alles fout gaat. Gewoon door blijven hobbelen vol goede moed, iedereen heeft wel eens een dip(je) met het rijden. Jij kent je paard toch het beste? Als jouw instructeur alleen maar zit te zeuren en verder geen nuttig advies geeft zou ik lekker mijn eigen gang gaan!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 15:44

Ik ga mee met mirte. je kan altijd een mindere dag hebben maar dat moet je instructeur ook kunnen zien. en er rekening mee houden.

jammer dat het wat minder liep. Maar 'morgen weer een dag'...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 16:02

morgen inderdaad dat paard weer rijden. Ik zie het nog wel zitten, het is inderdaad zo dat ik wel eens opmerkingen krijg waar ik niets aan heb, zoals stuur nou eens goed!! Ja,ja, hoe dan??? denk ik
Maar ik ben nog op zoek naar iemand die goed springles kan geven (en dus ook verstand heeft van dressuur), maar nog niet gevonden.
Ik zie het nog wel zitten

VAnavond een pony voor de laatste keer in mijn leven rijden, en ik ken het paard al vanaf veulen (dus 5 jaar). Paard gaat namelijk zaterdag naar de bonte paarden veiling in Tolbert, dus dan zie ik die nooit meer, hoewel ik het wel jammer vind, er zit geen perspectief in om verder te komen Boos! Ik kan daar toch geen wedstrijden mee rijden, ben er veel te groot voor, (1.47 m schofthoogte en ik ben 1.80, en ouder dan 18)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, pony33, senna21, YandexBot en 126 bezoekers