Update over het voor mij perfecte paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Update over het voor mij perfecte paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 10:09

Ik ben echt helemaal gek van Maddox. Ik heb hem nu 10 dagen en het voelt alsof ik hem al jaren heb. Het is echt het perfecte paard voor mij.
Ik heb nu 2 keer priveles dressuur gehad. De eerste keer hobbelde ik alle kanten op bij het doorzitten, maar de 2e keer ging al stukken beter. De 2e keer ging eigenlijk alles beter.

Van de week ook gesprongen, ben er afgevallen (mijn schuld), maar het was heel leuk om te merken dat hij na een meter al stilstond en omkeek zo van"wat doe je nou". En dan netjes wachten tot ik weer ben opgestapt en gewoon weer verder springen.

Ben ook al buiten geweest, ook super braaf! Heb alleen maar gestapt en het eerste rondje ben ik er niet zelf op gegaan, ben namelijk buiten een enorme schijterd. Brigitte is er op gegaan en hij probeerde heel even iets uit, wilde niet naar links draaien maar wel naar rechts. Vaag!
Dat was na 20 meter ook over.

Ik heb met hem gewandeld door het park. Super! Aan de hand gegraasd: hij staat gewoon stil op 1 plek te grazen totdat ik doorloop (en dendert niet door je heen op zoek naar meer gras wat 2 meter verder altijd lekkerder is). Ook heel fijn!

In de buitenbak gereden, gelongeerd en ga zo maar door! Hij is erg goed opgevoed, gaat echt op je stemhulp terug, je hoeft niet aan zijn halster te trekken ofzo.

Oh ja ben ook nog met de trailer weggeweest en dat ging ook heel makkelijk.

Kortom: ik word er een beetje lyrisch van: voor mij is Maddox perfect!!
Ik heb een paard foto's op ITP gezet.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 10:46

Klinkt geweldig! Lovers Dat gevoel wat jij hebt dat je hem al jaren hebt heb ik ook met Once. Leuk is dat! Party!!
Veel succes verder met je topper!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:03

Super zeg! Wanneer is je eerste wedstrijd met hem?

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 11:14

Ik heb nog nooit wedstrijden gereden en ook nooit echt zin in gehad met Bolivia omdat dat toch niet lukte. Ik moet eerlijk zeggen dat t nu wel in mijn hoofd zit. Ik wilde namelijk zijn manen helemaal kort knippen zodat ze een beetje springerig zouden worden, maar dan kun je ze niet meer vlechten.......Dus stiekem houd ik er toch een beetje rekening mee.
18 mei is er een onderlinge wedstrijd bij ons op stal, dus dan zou ik misschien mee kunnen doen. Maar dan wil ik wel dat ik een normale B proef kan rijden. Ik ben namelijk niet iemand die het niet boeit hoe het er uitziet. Als ik mee doe dan wil ik t wel goed doen!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:18

klinkt allemaal super zeg!
Heeel veel succes en nog meer geluk!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:56

ah,cool voor je zeg, hij klinkt heel leuk hoor
nog veel plezier met hem!

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 12:08

wat gaaf dat het zo goed gaat joh! Dat is echt een supergevoel als je je eigen paardje hebt en dat het ook gewoon klikt! succes en veel plezier nog met m!

lisanneloveshorses

Berichten: 46
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 18:47

Dat lijkt me fantastisch *LOL*
Ik rij mijn verzorg pony nou 3 weken en het gaat wel steeds beter, maar zo goed ook weer niet, je hebt echt geluk Clown

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 19:32

Dat klinkt echt alsof jij een superpaard hebt!
Als ik ooit bij jou in de buurt kom wil ik wel een meeting met Maddoxje hoor!
En wedstrijden lijkt me echt wat voor jullie, maar uh... dan kun je de manen toch wel redelijk kort doen?
Je maakt dan namelijk toch knotjes toch?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 22:22

klinkt inderdaad alsof het voor jou het perfecte paard is.
ik vind dat altijd zo mooi als het gelijk klikt je ziet het gewoon aan paard en ruiter. en het gevoel is ook heerlijk