katinka:ongeluk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

katinka:ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 21:58

Vanmiddag kom ik op stal, en die ik mijn zusje, en onze pony onder het bloed!! Ik schol me werkelijk dood!!! Had ze een ongeluk gehad. Ze gingen met zo'n drieën naar buiten en toen ging er 1 galoperen de die andere 2 strappen, schoot Katika er dus vandaar en ging de achterse ruiter er achteraan om het te stoppen ........ gevolg ze sloegen op hol. vlakbij de oprit naar de stal toe lekker is dat want katinka vloog de bocht om en gleed uit, en viel samen met mijn zusje languit op de weg!
Lekker is dat. Nu dus grote wond boven het oog niet zo ernstig (dierenarts was geweest) en open open bovenbeen. Dus stijf en bloederig ook niet om aan te zien, en ik ben me echt zoo dood geschokken,, nu maar weer lekker rustig aan doen en hopen dat het snel over gaat hebben jullie dat ok wel eens meegemaakt??????

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:46

Nee, maar ik hoop dat het snel beter gaat met haar! Ze zal zich wel dood geschrokken zijn, en je zusje trouwens ook! Heeft zij er nog wat aan over gehouden? Beterschap voor je paardje!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 20:17

bedankt.
het gaat al wel beter mijn zusje heeft er niet zoveel aan overgehouden. Gisteren is de dierarts nog geweest om even te kijken bij het oog, daar zat namelijk een grote wond, en op de borst een schaafwond (aan de zijkant boven het been) Het was gelukkig net op de goede plekken. anders had het anders kunnen aflopen.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 01:11

ja vorig jaar met youri.

Ik was ook aan het buitenrijden toen hij meenden dat hij die boomstam wel kon springen, en niet meer te houden was, meteen na die boomstam kwam asfelt Frusty en Youri knalt kei scherp naar links, waardoor hij uitgeleed over het slechte en afbrokkelende asfelt.

Wij zijn ook hard op ons gezicht gegaan, ik had wat schaafwondjes, en youri was kreupel, klein wondje aan zijn knie. Was gelukkig binnen een paar dagen over.


Lara

Horse_Lovertje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: grou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 09:14

een vriendin van me reed op een merrie (Hedy)
en toen schrok ze en sloeg op hol.
200m verder op draaide ze zich om en kwam weer naar ons toe.
en voorbij ons in volle galop en toen door een bocht en gleed uit