Nooit gedacht dat mijn pony zo'n bitch kon zijn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Nooit gedacht dat mijn pony zo'n bitch kon zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 14:24

Vandaag kwam er een meisje kijken voor Jerai, omdat ik per 1 mei een nieuwe bijrijdster zocht. Het meisje was bijna 13 en Jerai is (dacht ik Boos! ) hartstikke mak. Ik had al contact gehad met dat meisje en ze was echt heel aardig. Ik had dus het idee van, ik geef een jonger meisje de kans om een leuke bijrijdpony te vinden, want Jerai is braaf, hoeft niet de sterren van de hemel te rijden en ik weet zelf hoe moeilijk het is om op die leeftijd wat te vinden. Goed, het poetsen en alles ging prima, Jerai was erg lief en het meisje was helemaal weg van d'r. Ik ben er eerst zelf op gaan rijden, Jerai was hartstikke rustig. Dus ik laat dat meisje erop, ze zit nog geen 2 seconden en Jerai gaat er als een mongool vandoor, draait een beetje vreemd en het meisje lag ernaast. Ik voelde me dus best wel banketstaaf, ze zei dat ze aardig kon rijden, dat wel, maar ik had gezegd dat Jerai een hele brave pony is Boos! dat is ze normaal ook, maar nu dus niet, ik voelde me best wel schuldig. Ook omdat ik dus moest zeggen dat ik het toch geen ideale combinatie vond. Na het vallen durfde ze er wel weer op, maar madam ging er weer vandoor zodra ik haar losliet, gelukkig bleef ze dit keer wel zitten. Nooit gedacht dat Jerai zo naar kon doen. Toen ik erop zat deed ze meteen niks meer, gek beest. Ik denk dat het gewoon niet klikte ofzo.

Gelukkig had ik gezegd dat ze beslist een cap op moest, maar ik voel me toch best banketstaaf. Nouja, ik heb net dus Nikki gebeld en haar het verslag gegeven en als het goed is belt Nikki me zo voor het nr. van Debbie (XXXdebbieXXX) hier op bokt, die stuurde me gisteren nl. een pbtje dat zij Jerai wel wilde doen, maar toen had ik dus al met het meisje van vanmiddag afgesproken.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 15:06

You think you know a horse Haha! Naja...ze laat wel duidelijk merken wat ze van haar verzorgertje in spe vindt...das wel weer een pré. Maargoed, hopen dat het wat wordt met debbie, ik hoop het voor Jerai, jou, en natuurlijk voor debbie Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 15:17

Ja ik hoop het ook. Ik had ook nooit gedacht dat Jerai zo lenig kon zijn, ze maakte echt een hele rare draai, ik denk dat ik er ook afgedonderd was als ze het bij mij had gedaan. Aan de kant stonden ook mensen te kijken en die hadden ook echt zoiets van "Is dat jerai???" Ik vond het ook best jammer voor dat meisje, kan me indenken dat ze nu heel teleurgesteld is.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 15:25

Heb je geprobeerd te bellen maar in gesprek (jij bent zeker weer aan het bellen he patries Knipoog Tong uitsteken )
Zo nog een keer proberen Haha!

Maar wel jammer van dat meisje ja.
In het begin had ik ook moeite met Jerai hoor, want echt makkelijk kan ik haar niet noemen Haha! maar ben er nooit afgevallen....

Maar ik probeer zo nog een keer te bellen...

Charmotte 4-ever!!!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 15:34

Naja, ik vind het wel een hele makkelijke pony om te rijden, okee ze is vlot, maar als je zelf heel rustig zit en heel zacht bent met je hulpen is er niks a/d hand. Okee, twee jaar geleden was ze moeilijk en jij bent in een rotperiode begonnen (na de operatie) maar ik vind haar nu toch echt mak. Vandaag stond ik met Angelina te praten en toen ging Don in een keer met zijn kop op Jerai hangen en toen viel ze gewoon in slaap Haha! (Don is die donkerbruine)

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 15:40

Ik ken Don niet, maar wel lief!!! Lovers
Ik vind Jerai nu ook niet meer moeilijk, maar ik kan me nog wel herinneren hoeveel moeite ik in het begin had....
Nu vind ik haar echt super leuk om op te rijden Lovers

Debbie belde net en Donderdag avond komen we dus, ken Debjuh proefrijden.... Lachen

Charmotte 4-ever!!!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 15:57

XoNo schreef:
Citaat:
You think you know a horse Haha!


Ze laat inderdaad wel erg graag merken wie ze wel en niet mag!! Wel een goede eigenschap maar iets minder mag ook wel:D Veel succes met het vinden van een goede bijrijder voor Jerai!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 15:57

Ja het was inderdaad een overtuigende reactie van jerai. Ben blij dat ze dat bij mij de eerste keer niet deed, dan had ik haar niet gekocht en ene hele leuke pony gemist Lovers

Nikki, dat weet ik nog wel die begin periode, maar ze is er nooit echt vandoor gegaan met je en dit was echt ervandoor vliegen (ze kon wel heel hard!!!!!) en het is inderdaad wel zo dat je een beetje aan haar moet wennen, gewoon omdat ze hele lichte been- en teugelhulpen gewend is, maar dat vind ik juist lekker rijden. Ik moet er niet aan denken dat ik zo'n hele stugge pony zou hebben. Maarja, we zien wel hoe deb het donderdag doet (Debbie niet bang worden na dit verhaal he Knipoog )

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:03

Haha nee hoor , ik ken jerai ook langer dan vandaag Haha!
ik heb nikki ook een paar keer zien rijden en heb er veel van geleerd (thnxx nikjuh Haha! )

Nou ik heb eg zin in donderdag Lachen

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:04

Ik vind het juist ook lekker rijden, hele lichte been en teugelhulpen.

Debbie gaat morgenochtend ook weer mee... Goed opletten he Debjuhh Tong uitsteken

Charmotte 4-ever!!!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 16:08

Nou en ik zie het donderdag dan wel. Je had wel gelezen dat je als het eventueel doorgaat lid van de vereniging moet worden he Debbie?

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:30

Ja no problem hoor patries Haha!

Ik heb er eg zin in Haha!

Morgen goed op nikki letten en vanavond effe flink met jerai knuffelen zodat ze me lief gaat vinden Haha!

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 16:31

Als je wilt dat ze je lief vindt hoef je niet te knuffelen..............een grote zak wortels doet wonderen Haha!

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:34

haha ok ik zou het onthouden Vingers aflikken
Maar ik denk dat jerai me wel lief vindt want ik ben al best vaak langsgeweest Lachen
Maarja we zullen zien donderdag Knipoog het stappen ging ook best goed toch(toen nikki met haar in de les reed , en toen ik mocht uitstappen Lovers )

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 20:23

ja das waar, nouja, we zullen het donderdag wel zien, ik hoop dat ze zich gedraagt.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Lugea, Rhinocornn, wend2009 en 25 bezoekers