Ik voel me wat rot...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Ik voel me wat rot...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 13:48

He, ik voel me zo dubbel....
Ik had mijn Paulaatje te kop staan, en daar was best wel wat interesse voor. Komende maandag zou er zelfs een jongedame voor een tweede keer komen kijken en ik had er een heel geod gevoel bij. Dat klikte, dat was te zien, en zij gaf ook toe, dit kon wel eens haar paard worden...

aan de andere kant, ik heb een goede vriendin die een Orun cursus volgt en voor het examen een paard nodig heeft dat op een leuke manier kan worden bereden. Ze heeft wel een eigen paard, maar die heeft een vrij ernstige blessure opgelopen. Iets met een scheur in het botvlies ter hoogte van de sprong...een serieuse schade, wat waarschijnlijk niet zo hel snel zal herstellen. Ze zit dus zonder paard en benaderde mij gisteravond of ze een paard van mij kon gebruiken...

Welnu, de ene had ik dus te koop, maar mijn andere merrie is nog niet fit genoeg om Orun te lopen ([naam verwijderd] was spierbevangen, immers). Nou, we hebben een afspraak gemaakt, en ik ga nu [naam verwijderd] aanhouden tot in ieder geval na haar examen in mei.

Maar ik vind het zo heel erg sneu voor die dame.... Ik vond het al zo lastig om haar via e-mail te vertellen dat ik vooralsnog niet ging verkopen, en ze antwoordde zopas dat ze het inderdaad heel erg jammer vond en dat het voor haar wel heel onverwacht was en dat dit het eerste paard zou zijn waarbij ze een tweede keer zou komen kijken.....

ik kan het niet helpen. ik voel me een beetje rot voor haar.....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 13:58

Ja dat is ook ff moeilijk. Voor haar is het inderdaad niet leuk, heb zelf ook vaak zulke teleurstellingen gehad qua bijrijdpaarden etc. maar je moet er toch een beetje rekening mee houden. Tenslotte had ze Paula nog niet gekocht. Toch?
Ik zou er ook nog eens goed over nadenken als ik jou was, zo'n superbeestje! Als je geen plek meer hebt vanaf mei, ik heb nog een weiland he? En tijd Haha!
Maar wie weet joh, heeft ze nog wel wat geduld en kan ze Paula na mei nog kopen? Als je er dan toch niet genoeg tijd voor blijkt te hebben dan weet je in ieder geval dat ze goed terechtkomt!

Cynnie_21
Berichten: 333
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 14:21

Dat is idd wel een rotsituatie :s Maar als zij die Paula echt zo'n leuk beessie vindt, dan kan ze toch ook wel wachten tot mei? Ja t is niet leuk, maar ze zal er dan toch wel begrip voor kunnen opbrengen...

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 14:35

Dank je wel voor de meelevende en lieve reacties....

Ach, als je er relativerend over na denkt...ik ken die dame helemaal niet, en dan gaat een goede vriendin gewoon voor. Dat paard kan ik echt wel verkopen, ook wel in juni.

Maar toch, ik vind het gewoon zo sneu voor d'r...zo ben ik een beetje, klink vaak wel heel stoer, maar heb er echt een hekel aan om iemand anders zo teleur te stellen...
Komt nog bij, die twee hadden het echt wel goed met mekaar kunnen vinden. En misschien is ze in mei inderdaad nog gewoon in de markt voor een paard....
Maar ik weet ook hoe ik zelf ben, als ik een paard wil kopen. dan wil ik een paard kopen en wel meteen...dan is twee maanden wachten wel heel erg lang....zeker met dit mooie weer!
Ik zou ook verder kijken als ik haar was.
Ze was wel heel aardig, vond ik. Ik gunde haar het beest echt wel, en dat heb ik niet zo heel gauw.....

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 15:24

Gatver, wat vervelend... Maar je vind vast wel iemand anders waar je net zoveel vertrouwen in krijgt en die je net zo hard het paardje gunt. Ik vind het heel goed in ieder geval dat je voor je vriendin hebt gekozen, m'n complimenten!