het meisje met het roze jasje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 14:02

hey prisca wat voor paard heb je? en geef jij geen les op je paard?


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 14:27

ikke ben roze-freak...
mn hele kleren kast is roze,
op school en op de manege sta k bekend als roze freak... Kwijl
ik heb echt alles roze schoenen,sokken,ondergoed,broeken, truien, shirtjes, jas, tassen, sjaal etc..
binnekort krijg k n roze kamer!!!!!!!!!
ik heb roze handschoentjes voor t rijden...

ik ben ook op zoek naar een roze sjabrak en roze rijbroek...
dus als iemand ooit iets ziet dan hoor k t wel.. Party!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 16:22

Citaat:
Op 2001-04-29 21:05, schreef Thirza:
mayo d'r rijbroek nou die is echt heel erg fel blauw ik wou er ook zo een maar die waren alleen in kindermaten (*grijz*) dat vond ik wel jammer (mayo weet wel waarom er *grijnz* staat)


Ze hebben ze wel hoor in gewone maten, bij Horseland heb ik ze nog in m'n handen gehad. Dus we kunnen wel een keertje gaan kijken hoor.

Ik ben echt blij dat ik nog in de kindermaten pas (maat 176), scheelt echt geld. Bij diverse soorten rijbroeken scheelde 't toch al gauw NLG 30,- / 35,-. *LOL*

Knuf Mayo

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 16:35

mayo..
had jij zo'n heeeeeel felblauwe broek... n beetje hemelsblauw... (volgens mij hak dat ooit op n foto gezien....)
nahja ik had ook ooit zon vrij blauwe broek en dat was n gewone maar... k geloof maat 38 keb all1 geen flauw idee wat r mee gebeurd is... (volgens mij ben k um op vakantie vergeten...)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 16:39

Hij is inderdaad héééél fel. Ze noemen de kleur bij Horseland geloof ik Kobalt. Het is praktisch fluoriserend. Je kan 'em inderdaad op foto's gezien hebben op 't plaatjesforum.

Knuf

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 17:42

mayo dan gaan wij een keer naar horse land als ik jarig ben geweest ik krijg toch alleen maar geld en daar wil ik Sya freggel en me zelf mee verwennen
freggel is echt al bijna zeker dat ie komt Pling


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, BarbaraNova, belindaap88, Bielsje, Lielle, Marigo, mika11, Nicollevs, singa, Supertje, ziechriet en 121 bezoekers