geweldige buiten rit

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 20:56

ik heb vandaag echt een geweldige buitenrit gehad
ik reed op Sya over de nedereindeseweg
(zo'n boeren weggetje) en ik zag in de verte al een hele grote groep met paarden aankomen en ik had zoiets van ik ga dood Sya wordt gek (dat werd ze ook maar niet gevaarlijk gek) maar omdat ik wist dat Sya gek zou worden als ik de andere kant op zou gaan vroeg ik of ik met hun mee kon rijden en dat vonden ze goed (hoe meer zielen hoe meer vreugd) en toen gingen we crossen ik begon als 4 of 5de en ik heb er heel veel ingehaald ze zaten echt te kijken van wow wat gaat die tinker hard alleen 1 volbloed springpaard (heet hoofd) kon ik niet inhalen maar voor de rest had ik ze allemaal ingehaald echt zo gaaf Cool ik heb ook heel erg gezzelig gekletst het was echt een hele leuke buitenrit die mensen stonden er echt van te kijken hoe snel Sya ging en dat ie heel erg zat te dribbelen hadden ze nooit verwacht van een tinker *LOL* de meeste mensen die denken echt als ze een tinker zien dat ze niet zo hard gaan. net zoals mayo ik zei tegen haar ze gaat hard hoor mayo geloofde me wel maar ze had nooit verwacht dat ze zooo snel kon (toch mayo) *LOL*
ik ben echt helemaal trots op haar ik ben zo blij met haar ze is zoo er veranderd ik weet nog 10 mnd terug toen ik haar net had dat als ze inde wei liep dat ze altijd zo hard mogelijk wegliep maar nu, nu komt ze naar me toe rennen ze is echt een heel anderpaard dan 10 mnd terug ik kan het niet vaak genoeg zeggen ik ben zooo trots op d'r Pling

gr. thirza
lebber van Sya en Freggel


ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 20:59

Ach, ik ken inderdaad Tinkers die aan het verwachtingspatroon voldoen. Maar dat geldt ook voor Fjorden en Haflingers. Maar er zijn er altijd die anders zijn, en dat maakt het leuk.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 21:19

Cool! Sya kan inderdaad heeel erg hard. Echt gaaf! Als je met haar gaat galoperen tijdens een buitenrit kan je beter in de verlicht zit gaan zitten, anders word 't zelfs nog lastig om de galop uit te zitten, hihihi! Toch Thir?

En dan ook nog die verschillende versnellingen in de draf, da's echt wennen de 1e paar keren als je erop zit, maar wel gaaf. Echt een cool beessie.

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 21:22

je kunt zeker het beste in de verlichte zit gaan zitten want je kunt het echt niet uitzitten
in draf (d'r snelle draf) kun je ook heel moeilijk door zitten, he mayo Schijnheilig

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 07:32

He gaaf zeg!
Voor herhaling vatbaar zeker dat met die andere meerijden Knipoog
Groetjes Petra

:evaw:

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 07:41

jaloers....

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 14:17

hoezo?

en het is zeker voor herhaling vatbaar *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:15

als je lang galoppeert is het sowieso voor je paard, maar ook voor jezelf, beter om verlicht te gaan zitten. Dan belast je de rug minder.
Wel heel erg gaaf dat het zo goed ging! Ik ben vandaag maar niet meegegaan met mijn vader naar het bos. De vorige keer was Jopie een week kreupel, en dan zegt mijn vader wel: dand oen we toch rustig aan. Maar Joop is niet te houden als we met z'n 2en of 3en gaan.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:58

Inderdaad Thirza, je paard is enorm verandert in die 10 maanden en alleen maar in positieve zin!!! Je hebt veel plezier met haar en ik hoop dat je dat nog heel veel jaren mag hebben...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 21:10

dat hoop ik ook roel

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 08:42

leuk joh dat iedereen echt zo stond te kijken!
Het is altijd wel lachu als mensen je eerst onderschatten en dan laat je zien wat je kan! En dan moet je eens al die gezichten zien!

xxx soraya

Femmie
Berichten: 74
Geregistreerd: 05-05-01
Woonplaats: NIEUWEGEIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 09:38

he Thirza Cool
o dat was toen je met mij stond te kletsen he toen zei jij dat nog!!
hihi grappig nou het is me gelukt hoor! ik bedoel van dat wachtwoord en zo dat je me had ingelogd nou ik hoop snel weer een keer bij sya en freggel te komen bel of ik kom heel snel!!!!!!!!!!!!1
femke Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rien10 en 35 bezoekers