Ben trots, hijs zooooo lief!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Ben trots, hijs zooooo lief!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 19:40

jaja, het was zulk superweer en ik had dus echt geen zin in duffe rondjes in de bak, maar we kunnen eigenlijk niet echt van het erf af (weg met veel verkeer, wel fietspad ernaast maar als ze schrikken...
en mijn pony is ook zo'n omdraai geval buiten die het liefst precies voor een auto springt, dus ik wist eigenlijk niet of ik nou wel of niet langs het fietspad moest gaan.
Goed, zadel erop, halstertouwtje aan zn bit voor het geval dat hij niet meer verder durfte terwijl ik erop zat en daar gingen we, dacht ik, om van het erf af te komen heb ik eerst 5min half steigerend en achteruit lopend rondjes gedraait, maar ok
Eerste stukje ging superbraaf, alles was eng, voor ieder tuinhekje ging ie een meter opzij, maar hij liep vooruit! Toen er een grote vrachtwagen aankwam ben ik maar even afgestapt (je kunt ook overdrijven, en ik moest daarna over een smal bruggetje, dus afstappen leek me zowiezo handiger) met een hele hoop gesnurk en geslijm van mijn kant kwamen we de bruggetjes over, daarna liep ik eigenlijk wel lekker, dus nog maar stuk gewandeld, zooooo schattig, pony met zn hoofd tegen je arm omdat ie hoopt dat jij al die enge dingen wel kan begrijpen.. Lovers
echt vanalles tegen gekomen want natuuuurlijk waren ze ook met de weg bezig, en leidingen aan het graven enz. Na een tijdje kwam ik op een stuk waar wel een hele brede berm was en daar ben ik er weer op gegaan. Echt voetje voor voetje en bij iedere pas aanmoedigend zijn onze weg vervolgd, langs nog meer enge dingen, weg over, stoplichten, onder een viaduct, onder een treinrails waar net een trein reed door, en mn pony liep gewoon lief te stappen..
Na zo'n 20min stappen vond ik het wel goed, heb hem omgekeerd en we zijn saampies rustig terug gegaan. Alle spoken waren inmiddels al gaan slapen en zelfs grote rollen met rubber waren niet meer eng.
Toen ik op het stuk waar die berm langs is kwam reed er net een motor voorbij, mega lawaai, vol gas geven natuurlijk Frusty Lips are sealed wat een sukkels zijn er op deze wereld en ik schrok echt even, op dat stuk heb je toch een groot stuk open vlakte (waar ze tot hun kogels in wegzakken helaas) voor je en ik zag mezelf dus al in volle galop terug naar huis gaan, paardje draait even zn hoofd om en loopt verder, hij is zoooooooo lief!
Zelfs bij de bruggetjes kon ik gewoon zonder problemen blijven zitten!
Het klinkt zo stom, maar ik ben gewoon helemaal trots op die gekke pony! ben echt al vaak met m naar buiten geweest, maar dan altijd gelijk in het bos (andere stal) of met de trailer en dan is er iemand bij. En hij was helemaal stoer toen ie thuiskwam, maar wel heeeel moe. Ben weer helemaal blij Lachen Lovers
Laatst bijgewerkt door Noukie op 16-03-02 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 19:45

ahhh gaaf dat eht zo goed ging Haha! Party!! Party!! Party!!
op naar de volgende keer Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 19:50

Wat leuk jôh dat het zo goed ging!!!! Knipoog Hoe meer je het doet hoe beter het gaat!