Joris' avonturen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-01 14:57

vandaag heb ik Joris kennis laten maken met zijn tuig voor voor de kar. het aantrekken zelf vond hij wel interessant, heeft overal aan gesnuffeld en even in gebeten. De broek die aan zijn staart trok vond hij niet zo, joris' billen zijn prive. Hij was ook erg verontwaardigd naar marjolein aan het kijken, terwijl ze niets deed!
Eenmaal aangekleed wilde ik natuurlijk wel eens kijken hoe bestuurbaar hij zou zijn aan dat touw achter hem aan. Na, bestuurbaar is nit helemaal het goede woord. Hij scharrelde vrolijk over het terrein, terwijl ik achter hem aan bungelde.Af en toe reageerde hij wel op "iets", maar om te zeggen dat dat subtiele hulpen waren, nee. Overigens had hij alleen een halstertje om, dus zijn mond heeft nog nergens last van.
Op e terugweg ging hij opeens een stuk sneller, en ik voelde gewoon dat hij in draf zou gaan. En ja hoor, daar ging hij, ik er in looppas achteraan. Goed voor de conditie *LOL*
Gelukkig kent hij HO al wel van het wandelen, en weet hij wat druk op zijn neus betekent. Dus daar stopte hij dan op, denk ik.
Leuk vond hij het wel, en hij was bijzonder in zijn sas met het feit dat HIJ nu eens voorop mochrt lopen. Komt niet dagelijks voor, zeg ik dan maar.
Tot zover, hij speelt nu weer braaf in de regen...Boos!

Groetjes,

pauline


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 15:47

Vond het wel lachwekkend om zo te lezen hahaha, zie het al helemaal voor me!!!
Maar wat voor een ras is Joris?
Ben je hem zelf aan het beleren voor de kar?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 16:13

Die Joris. Doe hem maar de groeten van onze knollen, die vonden de regen helemaal niets... Voltrack wilde in galop terug naar stal. Maar dat kwam ook door de sneeuw die van de takken af lazerde.. Hing ik er ook nog aan.. Maar we hebben het overleefd. Hij ging nog op zijn bek toen hij de stal in sjeesde, tja, remmen op los strooisel is niet zo succesvol... Moest wel lachen... Moet je maar niet gaan Duindigten op dat kleine stukje bak-stal...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 17:53

Hoihoi Pauline,

Pas je goed op met het tuig? (misschien is het een overbodig bericht hoor, maar heb zelf nare ervaringen...)
Isolda heeft zelf een nogal giga trauma aan de broek. Als er iets achter haar aanrammelt "kan" ze helemaal doordraaien.

Ehm, tsja... gewoon oppassen. Ik heb weleens het idee dat er aan beleren voor de wagen meer risico's zitten als onder het zadel..

(Het is allemaal goed gekomen hoor met Isolda, we rijden ook marathon, maar ze zal nooit helemaal betrouwbaar worden)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: knockout1, Mark0919, petraaken, Vagabondo, Vinny12511 en 42 bezoekers