De steun van Bokt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

De steun van Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 18:23

Ik las net het topic terug die ik op 22 november gestart had. Het overlijden van Brando. Nu kan ik de reacties lezen zonder meteen weer helemaal vol te schieten. Wat hebben jullie ontzettend mooie, lieve en ondersteunde woorden geschreven. Echt geweldig. Nogmaals heel erg bedankt allemaal.
Met Once ga ik een hele mooie tijd krijgen. Dat voel ik. Maar Brando vergeet ik nooit. Hij heeft voor altijd een plek in mijn hart. Lovers

Dank jullie wel allemaal! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:26

Graag gedaan.
Zelf hoop ik een dergelijk bericht pas over 20 jaar neer te hoeven zetten maar mocht het eerder gebeuren dan zou ik me zelf ook heel er getroost voelen door wat opbeurende woorden door mede bokkers.

En je hebt nu idd een heel mooi paardje maar dat wil niet zeggen dat je dan nooit meer aan Brando zult denken.
Hij zal altijd wel een speciaal plekkie blijven houden Lovers

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:24

Geweldig he! Toen onze Max verdronken is heb ik ook onwijs veel steun gehad aan alle reacties hier op bokt. En alle reacties op het toppic dat ik een ongeluk gehad heb en in het ziekenhuis las. Het is toch wel heel leuk dat je zo veel steun kan krijgen van mensen die weten hoe je je voelt en je eigenlijk (bijna) niet kent.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:27

Ja bokt steunt iedereen. Lachen

xxxxxxxxxxxx CHantal Pling

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:43

idd bokt kan veel steun geven, ik zit met tranen in mijn ogen van je mooie berichtje Lachen graag gedaan..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 21:35

Brando zul je ook nooit vergeten, die zit in je hartje Lovers Maar de toekomst heb je met Once. Geweldig wat een leuk paardje.Joleen geniet er van.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 12:51

we steunen elkaar, en dat is mooi, en als je zo iemand door een moeilijke tijd krijgt, is dat super!
Super voor je dat het goed gaat met Once!
Zo zie je, er komt altijd weer zonneschijn...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 16:10

weet je het is soms gewoon heerlijk om een ander te helpen, met wat voor problemen ook, je kunt veel beter van je af schrijven dan het zeggen....

Maar, ik help iemand graag en ze hebben mij ook goed geholpen met Anna, vooral Marjolein telkens Lovers

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:03

Dit nieuwe geluk is je dan ook echt gegund hoor!
En inderdaad, Brando zal altijd dichtbij je blijven, en kan je bijstaan en genieten van jullie geluk.

Jouw gevoel komt me erg bekend voor.
Iedereen van Bokt heeft me enorm gesteund, ook als ze het zich niet bewust waren grijnz, tijdens de afgelopen zeven maanden dat ik kanker had en met de chemo bezig was.
Nog twee weken en ik ben klaar.

Ik kijk nu al uit naar iedere Bokker die Peter en mij wil gaan bezoeken, om meteen Cerise te leren kennen: ons nieuwe geluk.
Ja Joleen, velen zeiden toen al dat je het zou redden.
Dat je er doorheen zou komen.
En het is je ontzettend goed gelukt!
Brando kan trots op je zijn... Lovers

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 20:26

ik weet precies wat je bedoelt toen mijn relatie uitging in spetember kreeg ik van heel bokt zoveel steun!dat heeft me echt heel erg geholpen en nu weer:ik wil graag naar de keuring met tinkie en nou krijg ik zulke lieve aanbiedingen van een boel boktmensen dat ik echt ontzettend zowat zit te janken dat iedereen zo lief is voor me en me zo graag wil helpen,zo geweldig dat zo'n hechte groep elkaar via internet zo wil helpen!en top!

soms is het beter om te zwijgen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:54

Bokt is idd geweldig wat dit soort dingen aangaat. Ik wist niet dat het bestond, maar dat doet het wel degelijk. Ik ben ook vreselijk blij met Bokt en alle mensen die ik door Bokt heb leren kennen...... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, SannevZ, Ubermetrics en 6 bezoekers