Wild west tijdens L-proef

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Wild west tijdens L-proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 20:11

Vandaag voor de derde keer gestart. Ik was van plan om er een hele mooie proef van te maken, de vorige 2 keren ging het al redelijk goed en ik had flink getraind om de puntjes op de i te zetten, dus ik was er helemaal klaar voor. Maar ja, het kan zo toch anders lopen dan dat je gedacht had niet waar. Vlak voordat ik de baan in kon stond ik bij de open deur te wachten totdat mijn laarzen gepoetst waren (dat doet de ringmeester altijd *LOL* ), max stond toen al een beetje panisch naar binnen te kijken waar in de ramen langs de lange zijde de opwapperende zeilen/folie te zien was van de grasbalen die ernaast lagen. Tezamen met de felle zon maakte dit een heel eng schimmenspel van schaduwen. Ik dacht nog als hij binnen is dan valt het wel mee. Max kan rare sprongen maken maar over het algemeen kan ik hem wel langs enge dingen rijden. Maar dit was toch wel erg eng. Het binnenkomen was al verschrikkelijk maar toen ik vervolgens richting die enge schimmen moest ging de knop om. Max ging in de remmen en toen ik verder wilde, recht omhoog. Hij stond een beetje spastich te springen met 4 benen de lucht in iedere keer als ik die kant op wilde. Even wilde ik het bijltje erbij neergooien maar ja dan heb je 2 verliespunten. Ik dacht het met 1 verliespunt wel uit te kunnen rijden dus dat onderdeel heb ik maar gewoon overgeslagen en ben verder gegaan zo goed en zo kwaad als het ging. Er waren nog een paar punten in de proef die finaal de mist in gingen maar we hebben het uitgereden. En toch nog 143 punten gehaald Verward . De 2e proef ging een stuk beter hoewel we toen ook wel een paar keer wegspurten hebben gehad. Ze hadden inmiddels de zeilen afgeknipt dus die schaduwen waren weg maar angst zat er nog in. Uiteindelijk had ik de 2e proef 161 punten. Al met al was het een zeer leerzame ervaring, ik heb wel niet het mooie proefje kunnen rijden dat ik in mijn hoofd had maar ik heb wel ervaren hoe het is om met een panische max de proef uit te rijden. Over 2 weken gaan we L2 starten, hopelijk zonder schimmenspel voor de ramen.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:09

Goed van je Astrid, dat je toch doorgereden bent. En waar soms die punten vandaan komen, begrijp ik zelf ook vaak niet.
Ik had ook eens in een proef -12 omdat hij ergens niet langs wilde en veel spanning daardoor en toch nog rond de 146.

Gefeliciteerd met je winstpunt en ik begrijp al dat een L2 proef op 28 mrt. een eitje wordt Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 10:33

Hee dat is echt super! Ik weet niet of ik het je had nagedaan. Ik heb ook eens met een ***-e Jur een proef moeten rijden in een vreemde bak, ik werd alleen maar kwaaier want ze stelde zich gewoon aan.
Maar super hoor, dat je nog gewoon 'goede' punten had, dat zegt toch wel iets over hoe je gereden hebt hoor! Lekker op naar de L2, veel succes!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 11:18

Tjee, wat geven ze bij jullie hoge punten zeg... Als bij ons je paard eruit knalt, krijg je geheid maar ongeveer 135 punten in totaal! Echt balen bij ons...

Toos paardloos

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 17:46

Ik heb gezien hoe kijkerig de bak was, want 's ochtends reed Laura (Jasmijn) en toen ben ik komen kijken. Alle paarden waren bang voor de lichtplekken in de bak! Toch lekker dat je wel een winstpunt hebt gereden!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 17:54

Inderdaad, ik had er 's morgens gereden en er ook al last van. Hadden ze beter eerder dat plastik af kunnen knippen want het was dus al een hele tijd bekend dat de paarden er allemaal kijkerig op waren.
Ik moet trouwens even vertellen dat ik een 7 had voor mijn travers op de A/C lijn, ben ik zo trots op, vind ik zo'n rot oefening Lachen *glim, glunder*

Navragen is beter dan afvragen.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:55

he, das knap jasmijn!

hoe ging de rest eigelijk, hoeveel punten had je?

en weer on-topic, goed gedaan hoor! Party!!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Lanoca, Milow2018, tienus63, Titsia en 138 bezoekers