Indoorcross Lisse

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Indoorcross Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 19:54

Vandaag met 2paarden naar Lisse voor een indoor-oefencross.
In 2 binnenbakken staat een relatief simpel parcoursje met cross hindernisjes, dit keer zelfs een waterbak! (helaas met rubber op de bodem, dus hij was superglad)
Als eerste mn pony opgezadeld en terwijl mn moeder hem aan de hand stapte (en hij dravend en snurkend alsof ie nog nooit mee op wedstrijd is geweest) mn laarzen enz aangetrokken.
Even losgereden en de ring in. Natuuuurlijk was alles, maar dan ook echt alles eng. Hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar half stappend/galloperend/met 4 benen remmend heb ik hem foutloos rond gekregen tot hindernis 13: de waterbak, er was een alternatief, maar ook dat was een beetje nat, dus hij was echt niet van plan om door te lopen, maar ik wel }> dus hij ging toch maar na een tijdje, daarna nog 1 (heksenoog en laag alternatief) en gezien zn gestress maar voor het alternatief gegaan.
2e rondje wastie stukken makkelijker en liep ie redelijk braaf foutloos, gekke pony Lovers
Daarna paard gepakt, snel zadel erop en alweer losrijden. Hij stopte bij het losrijden al op een kruisje, terwijl ie toch ook best wel wat hindernissen heeft gezien in zn leven. Helemaal aan het flippen, toch na een tijdje gesprongen en toen ook de ring in.
In het begin heb ik alles uit draf gedaan, anders kan hij toch welles ineens of heel hard gaan, of gewoon alle kanten opschieten. Ook hij werd relaxter en aan het eind ging het al wat makkelijker (wel 2x alternatief genomen)
2e rondje superlief, supersimpel, wel langs het water gegaan, Jarno kan nogal lomp zijn en dan op glad rubber.. Scheve mond
maar 2meter voor het heksenoog bedacht ik dat ik toch maar gewoon erdoor ging, en hij twijfelde even, en sprong er toch maar heel vaag doorheen, maakte nie uit, hij was foutloos. Lachen\
Met hem was ik uiteindelijk 6e van de 28 ofzo, was iig super tevreden, over allebei en heb echt een lekker dagje gehad!

op ITP staan 2 fotos


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:13

ow stoer zeg! echt wel.. waterbakken lijken me zo gaaf maar niet echt geschikt voor mijn paardje Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 20:20

ik snap het eigenlijk niet, want ik heb met mn pony ook op Duindigt (renbaan in wassenaar) gecrossed en daar liep hij zo het water in! en zee (zonder golven) vindt hij niet eng enz, maar zo'n klein slootje in de binnenbak.... Knipoog

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:25

Loekie had ooit ook es zoiets raars, beest heeft in boekelo getrained, en dat intresseerde m nix. Maar laatst lag er een plasje (10x10 cm) in de binnenbak (dak lekt) En toen maakte ie toch een luchtsprong 'ieeehhh! waterrrr!' Extreme duivel

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 21:58

hehe, dr moet gewoon geen water in binnenbakken liggen, dat hoort helemaal niet, dat wij als domme ruiters dat nou niet begrijpen... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, EmptyWords, Kopmeeuw, mala26, Rivendell en 114 bezoekers