in het water!!*plons* :))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

in het water!!*plons* :))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 22:17

boogie*girl zou gistermiddag komen, dan zouden we samen gaan springen (met expensive) wel omste beurt hoor maar toen was het zo'n heerlijk zomerweer en zonnig dat we naar buiten zijn geweest, ook even naar mijn huis geweest en toen hem even lekker laten gaan op zo'n heel snel pad *zoef* Cool

en bij ons in de buurt zijn ook van die schapenwei'en die tijdelijk niet gebruikt worden, de omheining is eruit en door het vele regenen enzo is daar een plas ingekomen, het diepste was ongeveer tussen de 35 en de 40cm en daar gingen we in, eerst wou expensive niet, laura drijven en toen ging hij erin en hij vond het geweldig... helemaal aan het plonzen met die hoeven zodat het water heel hoog opspatte Party!! *LOL* echt heel leuk en ik, laura en expensive vonden het zo leuk, echt leuk alleen jammer dat die plas er niet in de zomer is Scheve mond of het moet heel veel regenen, en dat hopen we niet in de zomer he?

ik hoop dat het snel weer zo'n heerlijk weer wordt, he laura? Party!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:32

Haha, bij het zien van de titel dacht ik dat er iemand in een plas water gevallen was }> . Ik was al blij Lachen dat ik niet de enige was die dat ooit is overkomen, maar nee, hoor, het ging over voetjeplons! *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 22:38

hahaha vertel es hoe dat ging dan *LOL* leedvermaak

o sorry off topic Lips are sealed Schijnheilig (pb maar Tong uitsteken )

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 23:17

Nou, wil je je leedvermaak dan op mij richten? Toen ik nog maar heel kort reed reed ik bij een klein stalletje met alleen een buitenbak. Mijn zusje reed op een 3,5 jarige pony en zoals je verwacht, de bak was nat. Zei valt eraf en toen moest ik nog maar even op die pony rijden omdat me zusje nat was. Dus ik rijden, ok heel leuk, het was net of die pony het expres deed, midden in de plas bokken, dus ik viel eraf. Ik was echt kleddernat en ik kon zwemmen in mijn laarzen, want die waren gelukkig heel waterdicht *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 00:00

Nou, het is niet helemaal off-topic, want het gaat ook over een waterplas...

Jaaaren geleden ging ik eens met eenvriendin buitenrijden bij het ponycentrum waar ik tot een tijdje daarvoor gereden had. (Inmiddels reed ik dus ergens anders.) Ik vond zelf dat ik al heel goed kon rijden, ik had tenslotte een verzorgpaard, en mijn vriendin zat altijd wat onzeker op haar manegepony.

We gingen dus lekker buitenrijden, en we kwamen allerlei enge dingen tegen, zoals motorrijders en stukken plastic. Elke keer als we langs zo'n eng iets moesten zei ik heel stoer Cool dat ze maar achter mij moest rijden en goed moest opletten.
Op een gegeven moment kwamen we bij een paar redelijk grote plassen. Mijn verzorgpaard Patricia (van Ikke van Bokt) sjouwde er altijd gewoon doorheen, zoals ze nu nog doet, en dat dacht ik in een flinke draf te kunnen evenaren met Orion Deux. Mis, dus. Die etterbult Schijnheilig stopte net voor de plas, en ik schoot half over z'n hals naar beneden. Met mijn hand steunde ik nog wel ergens tegen z'n benen, maar ik kon niet meer terugkomen in het zadel, en meneer ging ook niet opzij. }> Uiteindelijk moest ik me dus in de plas laten zakken met heel mijn lijf onder luid hoongelach van mijn "vriendin". Koe

Je snapt wel dat ik me behoorlijk knullig voelde toen we weer bij de ponyclub aankwamen... Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 20:59

hihi was inderedaad kei gaaf ook die bergjes klimmen.
ik hoop dat het in de zomer ook een keer hard gaat regenen kunnen we dat met 2 ponys doen is kei gaaf man Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GoogleAdsense, Joyceee86, Maanon_ en 70 bezoekers