Naar het bos geweest!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Naar het bos geweest!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-02 14:21

Mijn zusje en ik zijn vandaag lekker naar het bos geweest met de paarden *LOL*
Het was wel een beetje een prutzootje maar Ontario moest toch nog een beetje watervrees overwinnen Tong uitsteken We hebben eerst alleen maar gestapt en een stukje gedraafd en toen kwamen we al bij het eerste probleem van vorige keer...het slootje! Party!! Een kwartier staan kijken met hem en toen besloot hij dat hard achteruit rennen de enige manier was om er vanaf te komen. Goldie was het slootje ondertussen helemaal zat, want ze heeft hem wel 30 keer gesprongen om Ontario over proberen te halen...Uiteindelijk zijn we maar een stukje omgereden en heb ik het slootje maar laten zitten. Hij werd zo gestresst dat de vooruit zelfs begon te haperen!
Lekker ontspannen verder gereden en een paar sprongetjes gemaakt. De op- en afsprongetjes gingen ook echt super! De waterbak liep dat gekke beest zo in Verward Lekker actief drafje er door heen, helemaal niks aan de hand Verward Haha!
En toen hadden we onze warming-up wel gehad, nog een keer het bos ingegaan en het hele rondje gedaan in draf en af en toe een stukje galop. Die hindernis die Dennis altijd springt met Dennis(klinkt lekker *LOL* ) is trouwens nog best wel hoog voor een shet Bloos
We kwamen dus weer bij het slootje en ik gallopeerde heel rustig ernaar toe achter Goldie aan...springt dat gekke beest gewoon! Had zeker geen zin om weer stil te staan Verward Party!! Heb hem natuurlijk heel erg beloond en nadat we nog een keer lekker door de waterbak gegaan zijn hebben we ze uitgestapt en weer ingeladen. Echt superfijn gereden en Ontario was ook heel ontspannen(op het slootje na dan Haha! ) Lovers

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 16:10

Leuk he!
Ik heb wel een springpaard(je) Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 18:45

Gaaf hoor die sprongen!
Bij ons is bos gewoon bos, af en toe een omgevallen boom waar je overheen zou kunnen springen...

Maar met Cerise ben ik nog lang niet aan springen toe.
Eerst maar eens behoorlijk leren draven.
En sinds de buitenrit van vandaag zit er een andere versnelling op:
achteruit! *LOL*

Was echt wel lachen, Peter stond met de fiets 20 meter verderop te wachten en ze wilde ineens niet meer vooruit, begon heel zenuwachtig te dribbelen Verward
Ik haar gerust stellen, hielp niet, mevrouw ging in de dribbel naar achteren! Frusty
Maar jah, ff flink aansporen en toen hield ze op en wilde ze in zenuwachtige draf wel weer vooruit schieten.
Daarna proberen weer te relaxen en terug naar stap, lukte pas na 200 meter of zo... was me wel een raar gedoe zeg, weet nog steeds niet waarom Verward

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 20:41

dat bos klinkt gaaf!
is dat speciaal voor paarden gemaakt ofzo?
waar is dat?

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:13

Leuk man, dat het zo flex gaat met flap!!! Haha!

En nou maar hopen dat ie het de volgende keer maar weer springt hihi Tong uitsteken

Greetz, Danielle

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 18:40

Verdrietig Ik wil ook!!!! Hoe hoog zijn die hindernissen daar eigenlijk?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 19:48

Het is bij Wieringerwerf(volgens mij), iig vlak bij Den Oever. A7 richting afsluitdijk en dan net voor de afsluitdijk rechts...Haha!
Het is het stuk bos waar ook de noord-hollandse kampioenschappen SGW worden gehouden Party!!

Het is niet hoog hoor Flair, ongeveer 60 cm wat er nu staat(is ook niet zoveel). Anders ga je gewoon een keer mee, kun je geen trailer van iemand lenen?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 20:04

gomir schreef:
Het is bij Wieringerwerf(volgens mij), iig vlak bij Den Oever. A7 richting afsluitdijk en dan net voor de afsluitdijk rechts...Haha!
Het is het stuk bos waar ook de noord-hollandse kampioenschappen SGW worden gehouden Party!!

Het is niet hoog hoor Flair, ongeveer 60 cm wat er nu staat(is ook niet zoveel). Anders ga je gewoon een keer mee, kun je geen trailer van iemand lenen?


Neee, ik durf het niet meer aan om te gaan springen. Het zou misschien wel weer mogen, maar als jij een half jaar met een paard hebt moeten lopen doe je wel wat voorzichtiger. Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 20:21

Je hoeft ok niet te sprignen, gewoon lekker door het water en door het bos *LOL* Is weer eens wat anders dan het strand Party!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 20:24

ja dat is wel gaaf, maar ik zou niet weten van wie ik een trailer moet lenen, ik weet niet eens wie er allemaal een trailer heeft Haha!

en dan nog, dan heb ik een trailer, maar wie moet er dan rijden? Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 20:28

Heeft je vriend zijn E? Of Cloris hier van bokt, maken we er een minimeeting van *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 20:29

Nee, mijn vriend heeft geen E. Enne Cloris heeft een hengst, als Flair dan toevallig hengstig is en ze staan samen in een krap trailertje Haha!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 20:56

Echt hoog is het niet. Ik spring het zelfs met Dennis(niet alles hoor). En hij is zelf nog geen meter.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:18

I know Dennis, Flair kan het ook wel, en ik durf het wel te doen. Ik durf het alleen niet voor Flair haar been, ze heeft 2 jaar geleden iets aan haar pees gehad. Daarna heb ik niet meer gesprongen, en bovendien een dressuurzadel gekocht Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 16:24

Je kan er ook omheen rijden hoor *LOL* Als ik Jamir nog had gehad had je daar wel een rondje mee gekund, maar dat doe ik met Ontario nog maar niet...*LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:32

hehe, springen op een vreemd paard.... neeeeh, in een bak ok maar niet in een bos Haha! Dat had ik dan zelfs op Jamir niet gedaan Haha!

En ik weet dat je er omheen kan, dat had je al eerder gezegd maar het was even een toelichting voor Dennis.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:32

Flair vraag maar even aan Cloris hoe het bos is, ik heb laatst met Cloris en de honden in dat bos gewandeld, zij wilde er ook erg graag een keertje heen. Maarja zei heeft een hengst dat wordt wat lastig.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:35

Ze moet hem gewoon laten castreren Haha! .. dan kan Piropo tenminste met Flair in de trailer.