wat tobias vandaag had.........

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 00:58

Hij zal daar inderdaad wel een beetje van slag van geraakt zijn. Gelukkig redt jij het met drie rondjes uitrazen, Marlou is wel wat drukker. Gelukkig gaat ze veel naar buiten in de paddock en komt ze alleen op stal als er een aantal andere paarden staan, anders raakt ze helemaal buiten zichzelf van angst. Het wordt gelukkig wel wat beter, maar met dit weer is ze het liefst daar waar de meeste andere paarden zijn.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Hihi !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:23

Geweldig als zo'n paardje zich lekker even uitleeft ! (zolang het gecontroleerd blijft dan)

Die van mij gedraagt zich een hele tijd goed in de les, maar zodra we de linkergalop aanspringen is het racen geblazen. Hij gaat dan zo hard dat hij niet meer oplet en bijna op z'n gezicht gaat in de bochten. EITJE !!

Gisteren heb ik hem na de les (héél intensieve les) nog maar even losgelaten met 2 andere paarden in de bak. Toen heeft hij nog even lekker flink lopen racen en lopen kloten met die 2 anderen. Heerlijk om 'm zo lekker vrij te zien !

Succes ermee en laat 'm maar lekker eventjes uitrazen zolang je er controle over hebt !

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:24

Ontario had daar een paar weken terug zo'n last van, hij wilde al rennen als ik nog niet eens zat! Een halve kilo terug in zijn voer en nu is hij weer hartstikke braaf *LOL* De wind is weer een beetje uit zijn hoofd gewaaid Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers