een ruin met hengstenstreken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 08:39

We hebben gisteren ontzettend gelachen met Barbiano. We waren hem aan het opzadelen bij de kleine bak waar een merrie met veulen in stond. Wat doet meneer.... hinniken en uitschachten en echt een stijve krijgen. We kwamen niet meer bij. Wat bleek in de wei was hij ook al zo bezig geweest. Toen ze zijn groep eruit wilden halen hoorde ze hem al brullen en daar stond hij bij het hek zich te showen er was nl een hengstige merrie. Erruug grappig.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 09:01

is 'ie allang ruin? en vanaf welke leeftijd? Dat wil nogal eens wat schelen.
Wel lache zo'n showbink.
Groetjes Petra

:evaw:

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 10:21

Hihi, deed mijn Manjo ook vaak! En op z'n 27e was hij z'n hengstenkuren nog steeds niet kwijt, in de wei sprong hij nog regelmatig bovenop de merrie met wie hij in de wei liep. Klein viespeukje. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 10:37

Hij is pas op zijn 5e geruind en het is sowieso al een showbink als hij zich opfokt. Andalusiƫr he.

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 23:10

die friese hengst die ik verzorg doet alsof ie merrie is hahaha.
trekt altijd naar ruinen ipv merries...
tja ik noem hem altijd de hengst met een identiteitscrisis hihi.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 23:49

Citaat:
Op 2001-04-24 10:37, schreef Lisette:
Hij is pas op zijn 5e geruind en het is sowieso al een showbink als hij zich opfokt. Andalusiƫr he.


Oej...ik heb een 19 jaar oude arabische ruin die op zijn 16e pas gecastreerd is ( dom,dom,dom ,ze hadden hem hengst moeten laten,maarja de keuze was niet bij mij) Gelukkig heb ik hem die streken van weglopen van mij en meppen met zijn voorbeen afgeleerd.Vroeger toen ie een jaar of 11 was heeft ie bij een ziek merrie veulentje van 6 maanden gestaan.Die heeft er tot haar 4e gestaan en hij is nooit opgeklommen. *stoere pony* Cool

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 08:50

Mijn pony is ook met 5 ofzo gecastreerd en lijkt soms ook nog wel een hengst.. en toch issie al 21 jaartjes oud Lachen Hij is best snel in love en als ik hem dan los laat in de buitenbak en een van z'n geliefdes staat in de wei.. dan gaattie echt showen en krijgt ie dus ook een stijve *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Dartel, denisesilver, Fleuribelle, Karintich, meggiemeg, mmajar, ogidni, Symke, TamaraFloor, zippora en 168 bezoekers