Weer eens met Andrew om een boom gehangen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Weer eens met Andrew om een boom gehangen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 18:15

Vandaag kwam mijn verzorgster bij mij langs om samen met de auto naar stal te gaan. We zouden buitenrijden met Andrew, maar door de sneeuwbuien nam ik de fiets toch maar niet mee. Toen we op stal waren was het echter weer heel mooi weer, en Nadat zij gereden had en een dressuurproefje geoefend had besloten we toch nog even naar buiten te gaan. Ik lopend zij erop en dan onderweg een keer wisselen. Tjonge wat een koude wind! Afijn, op de heenweg gehad over wat doe je als je op deze weg een vrachtwagen tegen komt? Een breed stuk opzoeken en zo ver mogelijk van de weg gaan staan Schijnheilig Lekker buiten gereden en nieuwe paden ontdekt, maar op de terugweg begon de lucht erg dreigend te worden...

Een fikse hagelstorm! Tja en daar hield Andrew niet van, dus langs de weg aan de hand erg dribbelen en druk doen... Komt er een oude bus aanrijden. Ooh oohhhh... hij kwam te snel aanrijden dus terug naar het fietspad kon niet, toen dus maar naar die brede berm...
Die was dus niet breed genoeg Frusty !!!
Flink zijwaarts springend zag ik de struiken al angstvallig dichterbij komen. Hij sprong ertegenaan, bedacht zich, draaide richtig sloot en daar was die boom...

Een hele dikke gelukkig en doordat ik aan de ene kant hing kon hij gelukkig geen kant meer op. Ik was nog bang dat hij door zou draaien de sloot in, maar hij bleef gelukkig war hij was en de bus was voorbij.

Wat een idioot van een chauffeur trouwens.
Hij stopte eerst, en toen ik Andrew weer bij me had en probeerde hem naar de andere kant van de bus te leiden begon hij gewoon weer te rijden, toen ging het dus zo erg mis Boos! als hij even had gewacht tot ik langs hem heen was gelopen zonder die enge oude bussengeluiden...

Goed, ik hoefde mijn verzorgster niet meer uit te leggen waarom ik haar en mijn vorige verzorgsters niet zomaar (alleen) met hem langs de weg laat gaan Schijnheilig Met haar zal ik daar dus geen discussie over krijgen Haha!

MaaR JA, het kan natuurlijk ook een keer echt mis gaan! Dat is het rottige...


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:44

Hmm, dan maar gewoon bak-werk of niet? Lachen
Ik zou het zelf ook echt niet willen, een ander met mijn paard naar buiten. Gewoon omdat ik bang ben dat er wat gebeurt, heel begrijpelijk dus.

Gaat het verder wel goed met deze verzorgster?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:56

Ik moest even lachen om je bericht, mijn man heet Andrew *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 00:41

Hahah, ik gaf mijn bijrijdpaard pas een knal toen ie niet luisterde en doordramde....springt ie het bos in. Stonden we daar tussen de bomen... OOPS, hoe er weer uit??? Haha! Of hij rent tegen een boom op als ie weer eens lomp is.... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 09:44

Met mijn verzorgster gaat het best leuk, alhoewel ik haar laatst heb uitgelegd dat ze toch echt nog geen L is (tja, dat heb je met onderlinge manegewedstrijdjes met proefjes met "wijken") Hij loopt echt nog niet nagevelijk, af en toe komt hij naar beneden, maar ze heeft er zlef nog niet zoveel gevoel voor, want hij is echt niet moeilijk de laatste tijd.

Die bomen, die ken ik... Jaren terug schrok hij op een buitenrit na een eng modderpad van een hond die woest blaffend vanuit de bosje aan kwam stormen. Toen vlogen we ook het bos door, oef wat komen die bomen dan snel links en rechts langs vliegen. 't ging allemaal maar net goed Schijnheilig

Deze keer me ook niet bezeerd... Kwam vast doordat hij zo lekker dik was, kon hem heerlijk omhelzen Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 10:53

Heel herkenbaar zo'n moment...
Mensen die denken: ach dat paardje van je is toch hardstikke braaf buiten? Wat zit je nu te zeuren, hij doet toch nooit wat?

Dat had ik met mijn verzorgpaard.
Tot ik die meid wat leuke verhalen vertelde van: niet onder het zadel naar de les willen, 180 graden omspringen en in rengalop terug...
Of op hol slaan op de weg wanneer er rustig een auto wil passeren, terwijl hij NIET bang is voor auto's, maar gewoon naar huis wil. Haha!
Of bang voor koeien, dat was hij wel. Achteruit bijna de sloot in, en daarna op hol het bos in...

Maar goed dat je er bij was Joyce, en nu weet de verzorgster tenminste hoe Andrew af en toe kan reageren!
Scheelt inderdaad weer een hoop uitleggen en wel/niet geloven door de ander... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Moonlight17, rien10, Schrompeltje, sterregoud, tienus63, Vagabondo, vilheide en 20 bezoekers