Helemaal het gevoel van MIJN paradijsje :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Helemaal het gevoel van MIJN paradijsje :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 18:30

Zoals jullie misschien wel weten huur ik een land + stal bij een boer. Op twee shetlandertjes van een wat oudere man in een ander weiland, staan er geen mensen.
Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met de stal opknappen, plek maken voor hooi/stro enzovoort.
Wow, het is echt mijn paradijsje. Zodra bram er staat ga ik meteen foto's maken zodat jullie het ook kunnen zien.
Het is gewoon heerlijk, mijn eigen weiland, waar mijn eigen paard instaat. Ik mag alles doen en heb een eigen plek in een schuur voor mijn hooi en stro. Niemand die aankomt met *goede* adviezen en heerlijk op mezelf.
Als ik door het land loop ben ik zo trots, ookal staat mijn paardje er nog niet. Het voelt nu al of ik er al jaren loop.
De boer is ook onwijs aardig, en wil graag met alles helpen. De man van de shetlandertjes is helemaal nieuwsgierig naar bram en wilde dat hij er al stond, ik ook Haha!
Morgen ga ik hooi,stro en voer halen en de stal verder inrichten. Dan komen mijn spullen er te liggen en dan is het helemaal mijn paradijsje. Ik ben zooo blij. Diegene die mijn paradijsje + paard wil zien moet het maar even laten weten.
Jippie Haha! Lovers Tong uitsteken

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 18:38

Heerlijk is dat, alles voor jezelf en toch die boer achter de hand voor als je een keertje niet kan... Ik heb mijn eerste paard ook jaren op een stal gehad waar we dan met zijn tweeën stonden, ideaal. De ene kwam 's ochtends voeren, de tweede zette ze buiten en 's middags omgekeerd. Lekker zelf bepalen wat goed voor je paard is, ideaal. Nu sta ik op een goede pensionstal, ik zou het momenteel niet redden, volledige zelfverzorging, maar ik verlang nog wel naar die tijd van vroeger.... Veel plezier zo met Bram en ik hoop voor je dat hij genoeg kan opknappen om weer eens met hem te kunnen rijden. Hij kan in het begin misschien wel wat druk zijn zo in zijn eentje, ik hoop voor je dat hij daar snel aan went. Als je nog vragen hebt straks, kom je toch wel bij ons aan, hè. We helpen je graag!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 18:38

Ow heerlijk he? Ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb ook lekker en weitje bij een oud vrouwtje die helemaal gek op de paardjes is.... Stallen erbij, hooi/stro opslag... ideaal!
Wat kippen en een haan van de buren die altijd rond de stal en de wei rondwandelen, zonnetje erbij, mooie bomen eromheen, soms een eekhoorntje of zelfs een hertje.... Mooier kan gewoon niet!
Ik geniet zo, als ik daar wat aan het klussen ben of aan het mesten. M'n paardjes volkomen gelukkig, en ik dus ook. Ik kan er wel úren blijven! *zwijmel**zwijmel**zwijmel*

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 20:45

Jaaaa ik wil best Bram in z`n paradijsje zien!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 22:15

Ikke wil ook bram & bram's/Ymke's Paadijs zien Haha!

fijn dat je een landje heb gevonden! echt tof!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 22:32

'Lekker gevoel is dat he lekker op je zelf.. *zucht* Alles ziet er leuker uit omdat het van "jou' is !
enne ik wil ook wel de paradijs van Bram zien Haha!
Veel plezier nog!!! (zal vast wel lukken)

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 22:45

Hartstikke leuk voor je hoor. Als je het wil komen Roel en ik het paradijs ook een keertje bewonderen. Zo ver ligt het niet weg.

Groetjes van Tamaar

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 10:16

hihi ik ken het helemaal! Lovers
Lekker is dat he, iets voor 'jezelf'. Lekker rustig en niemand die je bemoeid met jou en je paardje. Lekker doen waar je zin in hebt...
Zucht* wat hebben wij toch een geluk Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _activeme, GoogleAdsense, Irma_Maandag, Jihama, lanouska, SusanH, tienus63, Ubermetrics en 44 bezoekers