Even voorstellen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 02:08

ingvild is een helft van een tweeling, haar zus is dus anyelle. Had toen lang blond haar, reed eerst op de hoge devel, daarna op Arina's hoeve. Heeft een pony, die (geloof ik) jumanji heet. Als het haar is, doe haar de groeten van stefanie Alderliesten uit nieuw-lekkerland (woonde ik tot 1.5 jaar geleden), als ze niet weet wie je bedoelt, moet je zeggen die Erna verzorgde, dan weet ze het wel

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 10:46

Hoi,

Ik ben Jet, beetje ouder dan de meesten hier, over 10 dagen wordt ik 40, Lachen Ik heb momenteel een 6 1/2 jarige KWPN merrie van 1.58, ben zelf 1.57 dus groot zat. Volgende week als de sneeuw weg is m'n eerste L-wedstrijd, maar kan weinig trainen, alleen een buitenbak die vaak niet te gebruiken is. Marlou is nogal druk en kijkerig, vrij smal gebouwd en super wendbaar als het haar uitkomt, ik lig of sta er dus geregeld naast, maar gelukkig nooit ernstig. Verder begeleid ik gehandicapte ruiters ( al zo'n 26 jaar) en geef ook les aan ze. Mijn eerste eigen paard heb ik 12 jaar gehad, ze is 17 geworden en toen ik op die manege kwam rijden was ze net een half jaar oud en liep nog bij haar moeder. Ze is overleden aan koliek. Daarna een Fries van de plaatselijke dierenarts verzorgd en gereden, een paar jaar geen paard gehad en toen een oud paard van de gehandicapten overgenomen. Zij een goede oude dag, ik lekker langs de weg met haar! 1 1/2 jaar terug bleek dat ze een tumor in een bijholte van haar neus had, ze bleef bloedneuzen houden, dus laten onderzoeken. Haar benen waren na 17 jaar manege werk ook niet meer super, dus toen is ze ingeslapen. Toen kwam Marlou dus! Zo, een heel verhaal,
Groetjes van Jet.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 12:48

Citaat:
Op 2001-02-03 14:53, schreef Laui!:
Hey Kim: Moon loopt mooi joh! Donderdag met VOl les gehad, en hij liep op een gegeven moment ook aardig gebogen, maar hij heeft ook nog ergens een tic, hijvertikt het gewoon....



Ja weet het als ze wil kan ze erg mooi lopen maar het kan zo onwijs erg een echte arabier zijn dan gaat die rug eruit die staat omhoog en die kop verwaand de lucht in. Tja ik vertik het om een slof of iets te gebruiken dus dan zijn we zo 3 weken verder voordat ze normaal aan het lopen is die man die erbij staat is nou mijn instructeur Lachen