Dag 2 met eigen paardje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Dag 2 met eigen paardje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 18:15

Het was weer ontzettend leuk. Ze heeft het onwijs goed naar d'r zin. Ik heb d'r vanmorgen samen met Monica heerlijk gepoetst. Vond ze wel heel fijn! Toen opgezadeld. Alleen heb ik heel veel problemen met het hoofdstel. Once vind daar helemaal niks aan en maakt zich ontzettend groot, dat ik er met geen mogelijkheid bij kom. }> Toen heeft mijn instructeur ff geholpen en heeft even een trucje verteld hoe het makkelijker is. Toen lekker naar de bak gegaan. Wel weer moeite met opstappen, maar als ik eenmaal zit is het goed. Het ging heel lekker. Heb weer bijna alleen maar gestapt, maar ook even gedraafd en gegaloppeerd. Het ging alweer beter dan gisteren Pling
Na het rijden heb ik d'r los in de bak gedaan. Ze vond het heel leuk. Lekker gerend! Lovers Daarna ging ik d'r lekker uitstappen en was het echt een hondje. De hele tijd achter me aanlopen en als ik stil stond deed zij dat ook. Echt heel erg lief. Lovers Toen hebben we buiten nog een hele lading foto's gemaakt. Ook zijn er foto's van onder het zadel en los in de bak gemaakt. Dus vanavond komen ze wel een keer op in the picture. Het was er grappig, want we dachten dat we 63 foto's foto's gemaakt hadden, maar het bleken er 132 te zijn!! *LOL* Bloos
Aan het eind van de middag heb ik 'r weer gereden. Toen alleen maar gestapt. Ging weer ontzettend lekker. Weer beter dan 's ochtends. Ze is echt zo lief! Lovers
Al met al gaat het dus erg lekker en ik ben ontzettend blij met 'r!! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Dag 2 met eigen paardje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 20:07

Joleen schreef:
Once vind daar helemaal niks aan en maakt zich ontzettend groot, dat ik er met geen mogelijkheid bij kom. }> Toen heeft mijn instructeur ff geholpen en heeft even een trucje verteld hoe het makkelijker is.

Leuk dat het zo fijn gaat Joleen !
Je bent er helemaal ondersteboven van lees ik wel.
Vertel dat truukje trouwens eens Verward

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 20:47

leuk zeg!ik vind het een gaaf paardje, jullie zullen vast een goede combi worden Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Albertina71, Besje, desireeee_x en 42 bezoekers