positief

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 14:48

hallo,
Ik ben nieuw hier op deze site. Het valt me op dat iedereen vriendelijk tegen elkaar doet en ieder in z'n waarde laat. Op internet kom je veel discussie sites tegen waar iedereen elkaar loopt af te zeiken of in de maling loopt te nemen. Dat is hier gelukkig niet zo! Een zeer positieve uitzondering, dat wilde ik even kwijt.
groetjes, Suzan


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 14:50

waarom denk je dat iedereen hierheen 'verhuist' Lachen
Veel plezier! Party!! Party!!
Je hebt vaak nog ECHT wat aan de adviezen ook.
Mooi meegenomen.
groetjes Petra

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 14:53

Welkom hier op Bokt!!! Dat is denk ik de kracht van Bokt, dat iedereen elkaar in zn waarde laat. anders was ik hier allang weer weggeweest!!
nou, ik ben dus maaike, 17 jaar en kom uit Apeldoorn, ik heb 8 verzorgpony's, 3 NRPSmerries(waarvan er nu al 2 een veulen hebben), 2 Welsh A merries en 1 Fjord ruin.
Dit is Shico:
[img]../upload/36/shichoofd.jpg[/img]
en Nina (NRPS van bijna 4)
[img]../upload/36/Nina.jpg[/img]

_________________
Er zijn al 2 veulies geboren, we wachten op nummer 3.... IK WIL ERHEEN! grrrr

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Maaike op 2001-04-23 14:54 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 15:10

We zijn allemaal verschillend en doen allemaal een andere takt van paardensport. Dit is gewoon leuk en zeer leerzaam. Soms is er wel eens kritiek en dat is ook niet erg maar het wordt wel snel bijgelegt.

Welkom hier en vertel wat of jezelf.

rest zie mijn profiel.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 16:44

Hoi,
Welkom op de site! Ik zag dat je uit almere komt en reisadviseuse bent, waar ben je dat als ik vragen mag, ik kom namelijk ook uit almere en ik studeer nu toeristisch managemetn en over een paar weken ga ik stage lopen op een reisbureau! Hoe oud ben je ook?
Groetjes Danielle

***Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard***

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:26

hoihoi!!! Dat is juist het toffe van Bokt.Iedereen laat elkaar in zijn/haar waarde ook al wordt er soms wel eens gepest. Schijnheilig Het is hardstikke gezellig, vooral diegene die elkaar langer kennen en ook IRL hebben gezien.

Ik ben dus Ymke, meisje van 17 jaar oud, woon in soest, ik heb een 19 jaar oude arabische ruin van 1.56m hoog.Het is een vliegenschimmel en hij heet Bram. Verder heb ik nog twee bijrijdpaarden/verzorgpaarden. Olisettehand, een 4 jarige kwpn ruin van 1.64m hoog. En Opiumh een net 4 jaar oude ruin van 1.71m hoog..

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:32

Hoi! Leuk dat je ook komt bokken! Het is hier gewoon super gezelli Party!! !
Ik ben Roos 17 jaar en heb een 9 jarige verzorgfjord. Hij heet Kanjer en is SUPER lief en mooi! Ik mag sinds zaterdag weer naar hem toe. Ik mocht namelijk een maand niet naar hem toe i.v.m. MKZ Huilen Maar nu mag het gelukkig weer! *LOL* xxx Roos

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:51

Das dus het leuke hier. Je kunt lekker kletsen over je dagelijkse dingentjes en ik leer er regelmatig weer dingen bij. Errug handig dus!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:55

af en toe gaat het ook hier er pittig aan toe hoor maar dan hebben we bartje de slotjes koning Lachen

ene leuk dat je ook hier komt.
Ik ben Kim 19 uit Apeldoorn en heb een bijna 5 jarige Groninger ruin Lodewijk

[img]../upload/20/lottie1.jpg[/img]

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:57

'k weet niet hoor, maar da's toch normaal...dat je een ander in z'n waarde laat enzo? (behalve als het over dressuurhoedjes gaat, hè meiden Lachen )

Er is wel een nadeel aan Bokt; het is verslavend........

Ik ben btw rieja en ik ben 17 en ik heb een pony (eigenlijk klein paard) Amiga, waaree ik M2-dressuur rijdt, daarnaast hebben we nog onze Welshcob Lucky Jim en shet Henkie.....welkom!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 19:06

Goh, wat leuk binnen een paar uur al zoveel reacties, compleet met foto's erbij.
Tja dus nu moet ik even wat over mezelf vertellen. Goed, ik ben 24 jaar en ben pas geleden terug gekomen van een 6 maanden lange reis naar Australie en Nieuw Zeeland. Geweldige tijd gehad daar! En je kan er ook heel gaaf paardrijden. (ik heb er o.a. cowgirl gespeeld, koeien bijelkaar drijven!!) Momenteel heb ik geen paard, maar ik hoop daar t.z.t. toch wel verandering in te brengen. Ik heb voor mijn reis een jaar of 15 vrij fanatiek gereden en ik ben nu aan het kijken hoe ik dat weer kan oppakken.
groetjes van Suzan

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 19:29

He dan kun je vast gezellig gaan babbelen met Karin, want die is ook net terug uit Nieuw Zeeland!!! Ga ik ook vast nog weleens doen...i'm dreaming Slapen

Oh ja ben Ineke, 19 jaar en woon in Rotterdam. Ik rij op een manege op Bassie een New-Forest ruin en heb a.s. zondag weer een onderlinge wedstrijd!! (bibberdebibber!!)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 19:40

Hee Suzan, wat leuk dat je net in Oz & NZ geweest bent! Zoals Ineke al zei ben ik daar ook geweest, in '98 naar Australië (7 mnd.) en in februari dit jaar 6 weken naar NZ, en ben dus ook net terug. Zie mijn profiel voor wat foto's uit NZ, je herkent het vast wel! Lachen

Verder ben ik net als jij het rijden weer aan het oppakken. Vorige week heeft Prisca (ook van Bokt) mij gevraagd of ik bijrijder wilde worden van haar Leysander, en dat wilde ik wel! Ik moet mijn profiel er nog op aanpassen, heb ook al leuke foto's van mijn eerste ritje op hem. De rest van mijn paardengeschiedenis (met foto's) vind je ook in mijn profiel.

Welkom op Bokt in ieder geval! Blij dat je zo'n positieve indruk van ons forum hebt gekregen, maareh... pas wel op voor de beruchte verslaving (zie het onderschrift van Prisca...)!!! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 19:42

Welkom Suzan! Ik ben Iris, 15 jaar oud en woon in Eindhoven. Ik ben de eigenaar van een 8 jarige welshcob. Hij heet Menno en staat op manege de Nieuwe Ark in Mierlo.

[img]../upload/3/liggenoprug.jpg[/img]

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 19:49

hoi ik ben thirza ben 15 bijna 16 en ik heb een 7 jarige tinker waarmee ik in het show team zit (the dutch tinker promotion team)

[img]../upload/152/th_kl_12.jpg[/img]

[img]../upload/152/th_kl_10.jpg[/img]

Brando

Berichten: 51
Geregistreerd: 21-04-01
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 19:49

Ik heet je dan ook maar even welkom. Kom hier ook nog helemaal niet lang, maar vind het nu al superrr gezellig. Ik heet Joleen en ik ben 15 jaar. Ik woon in Zwolle.
Dit is een foto van mijn 6 jarige E-ponyruin Brando-S:Afbeelding
Lief issie he??? Kwijl Lovers Kwijl

Denk altijd positief!! Ook in slechte perioden!!!!!

Brando

Berichten: 51
Geregistreerd: 21-04-01
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 19:51

Even de foto overnieuw proberen:
Afbeelding
Leuk he???

Denk altijd positief!! Ook in slechte perioden!!!!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 19:59

Hey Suzan....heb je mijn mailtje nog gekregen??????

Groetjes Suzanne (& Imatador) Party!! Party!! Party!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, Duran123, Furst, MariekeR, Nicje87, Noesie, Pallatin, Pierus, Renkle en 143 bezoekers