Wat een leventje...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 15:26

EINDELIJK lekker weer zeg.... Lachen
Helaas mogen wij niet buitenrijden (omdat we binnen de kootwijkerbroekcirkel liggen) en de paarden mogen ook niet in het land want dat is net bemest. Ik had dus alweer 3 dagen achter elkaar dressuur gereden en we waren dat beide zat. Heb Waldo vandaag dus in de binnenbak losgegooid, maar dat vond ie niet zo (hij gaat nooit uit zichzelf lopen) Ik dacht juist ik laat hem even uitrennen dan kan ik hem daarna achter de stapmiolen in het hele kleine weitje zetten. Daar is de heining wat lager, dus moet ie niet gaan racen Cool Maar wat doet meneer, in een grote bak is er nix aan maar in zo'n weitje wel.. RENNEN!!! Ik ben er dus maar de hele tijd bijgebleven. Heb z'n dek afgedaan en ben m lekker gaan poetsen terwijl ie graasde. Lekker in t zonnetje... joepie dat maakte me helemaal blij!!! *LOL*


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 21:11

heerlijk he? ik heb een poging gedaan tot filmen en er zitten aardige stukjes tussen al zeg ik hetzelf en verder in het zonnetje paarden gepoetst en allen lottie gelongeer ik had geen zin om de rest te rijden/ longeren lekker puh echt zo'n hangdaggie Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Rose_Sonny en 27 bezoekers