vandaag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 12:39

Ik heb echt vreselijk gelachen met Vollie.. Hij was flink idioot bezig, maar heel braaf 10 m achter Hercules galopperen. Toen we al weer bijna thuis (heel stuk over straat moet je dan nog) waren hebben we nog op een pad lekker gegaloppeerd. Hij wilde er dolgraag langs, dus hij uiteindleijk voorop. Bij hem heb je dus aan zijn bewegingen niet door hoe hard je gaat, ik heb altijd het gevoel dat ik hem nog vooruit moet schoppen! De tranen stonden in mijn ogen en ik hoorde Herc niet meer achter me, dus het ging wel fix hard! Was echt erg leuk... Vooral omdat hij dan gewoon gáát en nergens op let, ik neem hem terug en hij komt terug, maar bomen, kindertjes, fietsertjes ed, het intereseert hem nix. We kwamen de manege eigenaar ook nog tegen, die begon heel hard te lachen toen ik op Vollie keihard voorbij kwam, geen manier enzo.. Ik moest wel lachen, maar vol had zo'n zin! Daarna moesten we dus nog het hele eind over de weg.
Voltrack zag alle abri's weer wegvliegen enzo, maar ik was echt super vrolijk, moest echt heel erg lachen. Uiteindleijk nog langs het fietspad langs een weitje met een heleboel shetten. Die stonden er kennelijk net in (vanochtend stonden er maar een paar) en er was er 1tje echt compleet idioot aan het doen. Voltrack zag dat en voelde zich opeens hengst (?). Hij begon te dansen enzo. Piaffe gedaan, en maar ronken. Ik lag dubbel. Aan de andere kant waren ook nog 2 kwpn-achtige beesten, die ook helemaal maf werden, dus Vol kon zijn lol niet op. Die heeft gewoon de hele tijd gepiaffed. Ik kon hem gelukkig goed terughouden. Mijn vader lag ook helemaal dubbel omdat hij zijn staart recht omhoog had gestoken, koppie erop en maar dansen, en dat geronk, mijn god!
Uiteindelijk mocht hij weer draven, dus fullspeed uitgestrekt verder geraced (in draf, maar Kuul hield hem niet bij). Flink doorgestapt naar huis. Waren er een paar kindjes aan het spelen, hij schrok zich lam en begon weer gek te doen, ik zat er zonder beugels op dus dat was lachen. Maar hij was heel goed te houden, hij deed eigenlijk niet 1x gek... Echt gaaf weer!
Thuis stond hij vast en was ik bezig met zijn mokplekjes en talkpoeder. Hij stond onwijs te klieren, dus zat hij met het touw om zijn nek. Hij schrok zich lam en begon helemaal idioot te doen. Ik heel rustig ho zeggen en handje op zijn halsje leggen. Uiteindleijk werd hij rustig (hij heeft nog nooit wat kapotgetrokken gelukkig, hij wordt weer rustig als je tegen hem praat). Hij stond nog een paar minuten echt helemaal opgewonden en geschrokken te kijken. Ik moest eigenlijk wel lahcen, want het is zo typisch, dat heeft hij nou altijd, en dan is hij ook echt bang, maar verder echt nergens echt bang van...

Ben weer blij!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 13:35

Goed zo dat je weer blij bent. volgens mij past voltrack heel goed bij jou. Allebei behoorlijk..hmm.hoe zal ik dat nu eens gaan zeggen...hihi

maar fijn dat je lekker gereden hebt. Ik ga vandaag voor het eerst ook wat rijden. denk ik

leuk je verslag.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 13:39

*LOL* Tja twee gezellige mafketels dus....
ik had waarschijnlijk minder blij geweest met dat soort kapriolen... Lachen
Bij ons is de bak achter op de linkerlangezijde beetje boel zwaar dus hij weigerd er door te draven en galopperen dus genoeg lol gehad pffff hij en ik waren op het einde behoorlijk moe...
na ja vandaag eens die andere bak proberen, kijken of het inderdaad puur aan die hoefslag ligt? Party!! Ik hoop het want dan is het snel weer opgelost.... Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 15:14

hai!
wat een leuk paard heb jij zo te horen(nou, lezen eigenlijk, maar ok)hihihihi
wat ik gister had met mijn bijna eigen pony, om het zo maar eens te zeggen, we waren aan het draven langs de weg.aan de andere kant van het water waren 2 kinderen aan het fietsen en die gingen hinniken, wat doet die idiote hengst....gaat ie terug hinniken!!die kinderen ging de hele tijd door Party!! en hij de hele tijd hinniken....hihihhihihihi
doeg
kissis lau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Ann, chantal_bel, ikkedus, siloux, Veraaaaah, xSannee en 158 bezoekers