tandenknarsen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 16:57

Sjors kan vreselijk op zijn tandenknarsen, echt een rotherrie. Hij doet het voornamelijk als 'ie boos is of aandacht wil.
Als dreiging. BV als ik zijn buurman een handje muesli geef (nadat hij al 3 handen heeft gehad) knarst 'ie naar zijn buurman. En als buurman dan niet reageert doet 'ie een poging om te bijten.
Wat hieraan te doen? Of is er wat aan te doen?
Als ik erbij ben gil ik meestal "Kappu Sjors!" en dan stopt 'ie wel even maar omdat ik er niet elke dag ben en niet iedereen dat volhoud wordt het heel moeilijk om het af te leren denk ik.
groetjes Petra
Groetjes Petra

:evaw:


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:00

Niets van aantrekken dat ie zo doet. Hij wil meer aandacht en is dus jalours, maar daar moet je niet aan toegeven hoor!
Laat hem lekker knarsen en lelijk doen, als je hem meer aandacht geeft als de buurpaarden van hem, dan krijgt ie alleen maar zijn zin en eist hij jou steeds meer op.
Hij zal wel heel dominant zijn, maar je moet wel oppassen dat hij niet de baas over jou word. Met zijn vriendjes moet ie het zelf maar uitzoeken, tenzij hij zijn vriendjes echt gaat verwonden ofzo, maar zover is het toch niet???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:06

Die van mij is wel de knarskoning en heel lang heb ik geprobeerd er wat aan te doen, zonder succes. Laat t maar, want het wordt er waarschijnlijk niet beter op, tenzij je heeeeeeeel conswequent bent. Maar gegeven de situatie is die kans iets te klein.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Blijgeestig, Floemii, Gambler99, Iser, Larissajulia, nick_en_ik, Ptl4ever, sassefras, Vitas en 184 bezoekers