Vandaag het Gribaldi-hengstje gehaald (met foto's)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Vandaag het Gribaldi-hengstje gehaald (met foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 18:48

Iedereen zat natuurlijk aan de buis geklusiterd i.v.m. het huwelijk, kon ik samen met mijn vader in alle rust Triumph halen.

Na ruim een uur gereden te hebben kwamen we op de stal van de oom van Gribaldifan aan, die ons al stond op te wachten.
Haar oom volgde al snel.
Omdat mijn vader Triumph nog niet gezien had hebben we hem eerst nog even los gegooid en nadat hij lekker tien minuutjes met de honden had gespeeld kwam hij weer op ons toe...
Nou ja, ook goed...
dan maar inladen.

Na een kleine twijfeling stapte hij zo de trailer in, alleen liep hij net niet helemaal lekker in 1 keer door naar voren.
Geen nood dacht de oom van Gribaldifan, die zette vervolgens zijn schouder onder zijn kont en duwde hem verder.
*LOL* Je had mijn vader moeten zien kijken, die weet niet beter of dat je met jonge hengsten moet oppassen!
Terwijl we nog even een praatje maakten kon Triumph nog even wennen aan de trailer en ondertussen proberen wat hooi te eten, dat viel nog niet mee wat hij leek nog niet zo te snappen dat je aan het hooi moet trekken en niet aan het net.
Na een 10 minuutjes gekletst te hebben zijn we vertrokken.
De terugweg hebben we zeker dik anderhalf uur over gedaan maar we hebben niets gehoord!
Hij stond doodstil en heeft ook geen 1 keer gehinnikt.

Eenmaal thuis eerst even Triumph gechekt, hij was lekker ontspannen en had onderweg alleen ietsjes tussen de voorbenen gezweet.
Snel even de friezen in het land gezet zodat Triumph de bak kon verkennen zonder dat die bemoeiallen continue over het hek zitten te koekeloeren.
Triumph liet zich ook perfect uitladen, voetje voor voetje achteruit, heel voorzichtig allemaal.
Toen mocht hij lekker de bak in, daar stapte hij eerst een paar rondjes tussen door een drafje en darna heeft hij eigenlijk alleen nog maar rustig wat gescharreld.

Alleen toen de friezen wat verder het land introkken leek hij even pissed te worden en trok hij zeker wel 4 (!) sprintjes, en volgens mij bokte hij ook nog een keertje Haha! Tong uitsteken

Ik heb nog even de digi erbij gepakt maar veel spectaculairs is het niet geworden, en ik heb ook geen zin om de eerste dag gelijk zo'n diertje de stress in te jagen.

Hier kijkt hij even hoe een ver achterbuurpaard uit de wei wordt gehaald:
Afbeelding

Hier eventje naar Ozep turen:
Afbeelding

Zohey! Een hele draf!!!
Afbeelding

Nouja, daarna wou hij eigenlijk alleen nog maar knuffen:
Afbeelding


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:20

wat een leukerd is het zeg! ben heel benieuwd wat hij gaat doen maare ozepje is weer thuis??

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 19:35

Ozep heb ik gister opgehaald,
afgelopen woensdag heb ik er voor het eerst weer onder begeleiding opgezeten.
Dit ging best fijn, dus donderdag nog een keertje alleen geprobeerd, gister weer een lesje gereden en het ging elke dag zoveel fijner dat het verantwoord is om hem thuis weer te doen.
De hele bups is dus nu weer thuis!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:41

wat heb jij het toch goed voor elkaar, zo allemaal bij huis en dan ook nog weer een nieuw talent, beetje jaloers hoor...... Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:21

heeeeeeee gezellig zoals verwacht eindelijk de boel thuis.

Doe je wel rustig aan ?? Maare ik denk dat je nog wel de nodige spierpijn zal gaan krijgen hihi. Knipoog .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:27

lekker joh dat alle paardjes weer thuis zijn!!! leukerd hoor die Triumph, ga je vast heel veel plezier aan beleven! *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 12:03

Zo te zien staat ie prima!!
hij zal het er wel lekker naar zijn zin hebben!
En hopelijk binnekort een uitgebreide foto reportage!;)
groetjes jeanentte

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:16

Hee wat fijn, al je paardjes nu thuis....
Kun je zelf weer lekker bezig met je Ozeptoppertje! Haha! En ja, van dat knuffelen...das wel duidelijk geloof ik.... Lieffie hoor! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 19:37

Fijn dat alles zo goed is en dat je alles weer thuis hebt!

Leuke foto's ook! Laat je Triumph nou thuis opgroeien?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 19:41

Aaaaaaah wat een scheetje!!!!! Ik ben zelf al fan van gribaldi maar dit is echt een schatje! Hij lijkt op de gribi die ik vroeger heb verzorgt in het klein! Kwijl

....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, Carolina87, Miekie74 en 31 bezoekers