kopstoot :(

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marloe

kopstoot :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 13:02

gisteren hadden we lekker springles (althans dat dacht ik Clown ) in het begin ging dante erg goed enzo. maar toen gingen we een groot parcours rijden (met hoge hindernissen) dante een paar x geweigerd en beetje over de zeik. nou toen moest ik dus alles weer springen... maar voor hindernis 1 begon hij steigerend achteruit te lopen, ik dus een beetje naar voren, gooit hij zijn kop omhoog Boos! Boos! Verdrietig ik dacht dat het niet zo erg was, maar lisette zei dat mijn oog helemaal dik was Verdrietig toen we thuis waren was het nog groter, en het werd nog dikker! vanmorgen was het helemaal blauw en dik... haha kom ik op school, iedereen: heb je gevochten? ben je door je ouders geslagen?? als ik al knipper doet het helemaal pijn... wat kunnen paarden toch lomp zijn Koe (uiteindelijk heeft dante nog alles in één keer gesprongen Knipoog )

All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

Leoni_

Re: kopstoot :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:20

Ooh bah, je zal zeker wel erg veel pijn hebben..
heb medelijden met je..
Maar goed van je dat je nog 1 keer hebt gesprongen..
je zou er nu wel meer last van hebben dan gisteren..
Beterschap!

Gast7639

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:28

Jaaah! Lotgenoot! Ik heb het zelf ook gehad. Ik stond een trekpaard te poetsen en hij wilde in mijn knie bijten dus ik trek mijn knie omhoog en ik zie dat hoofd met een noodgang op me afkomen, ik hoor nog die doffe klap. Het werd even zwart en ik werd door die hele stal gesmeten door de klap mijn oog werd binnen 2 sec enorm dik en mijn oog kon ik niet meer openen. Steun: Ik had het vlak voor mijn eindexamenfeest ! Liep ik dan met een tennisbal in mijn gezicht...Nu moet ik er eigenlijk wel om lachen! Over ong 4/5 dagen zal de zwelling wel wegzijn. Dat blauwe was bij mij na 1,5 week wel weg. Beterschap iig!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 13:33

gelukkig dat het nu weekend is Clown maar morgen moet ik op de foto voor opa en oma's 40 jarige huwelijk.... naja gewoon wat meer make-up Haha! toen ik de stoot kreeg wist ik ff niet wat er gebeurde (heb trouwens de hele les nog gewoon meegesprongen, was wel een beetje misselijk op het einde maarja, anders had dante het gewonnen)

Gast7639

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:37

Oohw dat is idd vervelend. Ik heb coverstift van de Hema gebruikt, bleef de hele avond zitten Tong uitsteken Na de stoot ben ik wel meteen uit de stal gegaan, ik had heel erge pijn en ging hyperventileren van de schrik. Het was wel zielig want Jack, de boosdoener wist niet wat hij had gedaan dus hij snapte ook niet waarom ik zo snel vertrok en begon dus heel zielig te hinnikken Verdrietig

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 13:59

Miss_Montana schreef:
Oohw dat is idd vervelend. Ik heb coverstift van de Hema gebruikt, bleef de hele avond zitten Tong uitsteken Na de stoot ben ik wel meteen uit de stal gegaan, ik had heel erge pijn en ging hyperventileren van de schrik. Het was wel zielig want Jack, de boosdoener wist niet wat hij had gedaan dus hij snapte ook niet waarom ik zo snel vertrok en begon dus heel zielig te hinnikken Verdrietig

ahh, goeie tip! kan ik mss vanavond nog kopen Tong uitsteken dante had (gelukkig) zijn kop ook gestoten Tong uitsteken vond ik wel terecht... toen we thuis waren heb ik er meteen ijs opgedaan, en daarna komkommergel (lekker verfrissend) dante wist wel wat hij gedaan had, misschien niet dat hij mij een kopstoot gaf maar wel dat ie irri was.

Rhythem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 09:06

Ha ha leuk is dat he?
Heb het ook een tijdje geleden gehad.
Paard maakt aanstalten om te gaan stijgeren dus ik ging al naar voren zitten.
Doet ie alleen zijn hoofd omhoog!Had toen ook een flink blauw oog.
Das niet fijn.Maar moest er wel ontzettend om lachen Haha!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-05 18:22

Rhythem84 schreef:
Ha ha leuk is dat he?
Heb het ook een tijdje geleden gehad.
Paard maakt aanstalten om te gaan stijgeren dus ik ging al naar voren zitten.
Doet ie alleen zijn hoofd omhoog!Had toen ook een flink blauw oog.
Das niet fijn.Maar moest er wel ontzettend om lachen Haha!

haha, toen moest ik er niet om lachen.. maar nu wel! het dikke is nu weg maar gelukkig is het blauwe weg te werken! de foto's zijn denk ik erg leuk geworden... opa en oma zullen er blij mee zijn. (had vandaag trouwens nog wedstrijd! 3e met 168 !!!!) hele strakke planning Clown rijden, weg en foto's maken. en dadelijk moeten we weer naar een verjaardag Ach gut

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:45

He jakkie. Zo had ik laatst ook iets. Eerst brommerongeluk gehad => gekneusde kaak. En ja hoor, Okkie wist het te flikken om z'n hoofd met 100 kilometer per uur tegen m'n kaak aan te gooien.. *aucht*

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-05 22:46

Mik_beer schreef:
He jakkie. Zo had ik laatst ook iets. Eerst brommerongeluk gehad => gekneusde kaak. En ja hoor, Okkie wist het te flikken om z'n hoofd met 100 kilometer per uur tegen m'n kaak aan te gooien.. *aucht*

idd auw Ach gut

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie