Binnenkort eigen paardje, nu nog veel geduld hebben

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Binnenkort eigen paardje, nu nog veel geduld hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 10:55

Ik ben woensdag voor de 3e keer naar een leuk paardje weze kijken. Het is het eerste paard dat ik heb gezien, sinds ik ben gaan rondkijken. Alleen heeft ze een virus te pakken gekregen waardoor er slijm in haar luchtwegen zat. Aangezien ze eerst de verkeerde medicijnen heeft gekregen, duurt het allemaal al best wel lang.
Afgelopen woensdag er dus weer naar toe, ze was al stukken beter. Gisteren zouden ze terug gaan naar de kliniek om te kijken of het snot weg was. Helaas was het nog niet helemaal weg, dus ik moet nu nog een maandje of zo wachten voordat ik haar kan kopen. Zeker nu het mooi weer wordt, duurt het wachten toch wel lang.
Ach ja, als het de ware is dan heb ik dat er wel voorover.

Heeft nog iemand lang moeten wachten voordat je je ware paard kon kopen?

Myrdal

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Binnenkort eigen paardje, nu nog veel geduld hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 11:04

Toen ik voor het eerst bij mijn paard was wezen kijken was ze ook wat ziek. Nog niet ziek genoeg, dus ik heb er nog even op gereden. En ondanks dat ze ziek was en mij niet kende ging ze wel voor mij werken. Het was liefde op het eerste gezicht.
Maar ja, ze werd nog zieker, dus we moesten 3 weken wachten voordat ze gekeurd kon worden. Maar daar slaagde ze dan ook glansrijk voor. Nu heb ik haar al 7,5 jaar en verwacht ze een veulentje. Dus echt, de moeite van het wachten waard hoor!

Esther_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Re: Binnenkort eigen paardje, nu nog veel geduld hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 11:20

Ik heb er ondertussen ook 2 keer opgezeten, het klikte gelijk, terwijl ze heel erg op haar baasje is gericht.
IK heb ondertussen nog veel andere paarden gezien, maar geen waarvan ik dat, wauw.
Dus alleen wachten. Wel vervelend als iedereen zegt dat je verder moet zoeken, want ze vinden niet dat het goed is als een paard ziek is. Maar ja, ieder dier kan toch ziek worden.

Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Re: Binnenkort eigen paardje, nu nog veel geduld hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 11:44

Ik ben vrijdag bij een leuke shet wezen kijken, ze vroegen wat veel dus een bod uitgebracht maar dat moest besproken worden met de baas die momenteel in china zit, en zondag pas terug komt. Dus ik wacht al sinds vrijdag op bericht of ze accord gaan. Maandag denk ik dat ik het weet, anders bel ik zelf wel.
Ben heel erg bang dat ze niet accord gaan. Ze vroegen 275 en heb een bod gedaan (of nouwja loesjuh Tong uitsteken )van 175. Ben benieuwd..

Myrdal

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Binnenkort eigen paardje, nu nog veel geduld hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:10

Gewoon geduld hebben, het is de moeite meer dan waard, laat het paard wel keuren, door je eigen veearts,als hij iets mankeert dan weet je het dan. Denk eraan, het wordt jouw paard, laat je niet ompraten.

adnil
Berichten: 915
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Stein

Re: Binnenkort eigen paardje, nu nog veel geduld hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:21

esther26 schreef:
Ik heb er ondertussen ook 2 keer opgezeten, het klikte gelijk, terwijl ze heel erg op haar baasje is gericht.
IK heb ondertussen nog veel andere paarden gezien, maar geen waarvan ik dat, wauw.
Dus alleen wachten. Wel vervelend als iedereen zegt dat je verder moet zoeken, want ze vinden niet dat het goed is als een paard ziek is. Maar ja, ieder dier kan toch ziek worden.


Ja, dat had ik nu ook... Toen ik naar Ranger zou gaan kijken was hij kreupel.. Iedereen zei dat ik verder moest kijken, ma ik heb mooi gewacht, ondertussen is hij niet mee kreupel en volgende week maandag ga ik kijken!!.. Maar idd wat je zegt, hoe mooier t weer hoe moeilijker het wachten....