Paardjes weer lekker in de wei

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

melody2

Paardjes weer lekker in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 07:37

Vanochtend om 7 uur heb ik voor het eerst dit jaar mijn paarden weer in de wei gezet. Wat een feest was dat. Ze waren helemaal doorgedraaid. Normaal ( in de winter ) staan ze achter huis, overdag in de rijbak en 's nachts op stal.
Ik moet ongeveer 100 meter lopen naar het hek van de wei en daar had ik mijn handen vol aan. Ze wisten precies wat er ging komen. Zeker met het laatste paard. Die zag de anderen al in de wei staan en had grote haast om er ook te komen. Staart in de lucht en al dansend over de weg.
Nu zit ik in de woonkamer op de bank lekker van mijn paardjes te genieten. ( Paarden staan voor het huis) Nadat ze flink aan het rennen zijn geweest, hebben ze nu continue hun hoofd bij de grond om maar zoveel mogelijk van dat lekkere gras naar binnen te krijgen.

Madonna

Re: Paardjes weer lekker in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 07:54

heejj lkkr is dat hé!
Naah mijn paard staat vandaaag niet buiten het regend de hele tijd in enkhuizen Boos! maarjh het word als het goed is weer snel mooi weer:D nou doejj marleen

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:00

Wat heerlijk de paarden aan huis op de wei. Volgens mij is dat de droom van elke paardenliefhebber. Ik heb 2 paarden, die jammer genoeg niet bij elkaar staan. Gelukkig mag de ene (deze is ongeneselijk ziek) nu al lekker de wei op!! Ookal is het eigenlijk nog wel een beetje nat. De andere komt toch elke dag d'r stal uit.... dus voor haar is het minder erg dat ze de wei nog niet op mag!!

Valerie
Vemde's Kola liefste IJsco die er is!
11 Augustus naar WK geweest.... GEWELDIG!!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:15

O wat is dat toch fijn he! Wij moeten hier nog wachten tot 1 mei!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie